Agurken Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Sitter med et skole prosjekt og spørsmålet er: Hvilken identitet ligger det i å være norsk? Så om noen har no å komme med, så hadde det vært fint Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Jeg synes selv det er frekt å skrive det jeg er i ferd med å skrive, men her det på sin plass: Bruk google! (eller kvasir i dette tilfellet.) Finne garantert mye om dette på nettet. Bruke stikord som: norge, norsk, identitet, osv... Å lese litt om nasjonalromantikken kan også være lurt. Vi fikk mye av identiten vår i den perioden. Du kan også tenke og se deg om. Se hvordan du, dine venner, folk rundt deg er. De er trossalt norske. Hva skiller dem fra folk fra andre nasjoner. Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Det er bare å begynne å tenke litt selv. Har ikke tall på hvor mange tilsvarende oppgaver jeg har fått. Etter 8. klasse tror jeg ikke det har vært ett år der vi ikke har fått i oppgave å skrive et kåseri om det, og jeg går i 3. nå. Sjekk på www.stiler.no eller www.propaganda.net, der finner du utallige stiler om emnet. Lenke til kommentar
pizzafordi Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 (endret) øks ........................................... Endret 8. september 2006 av pizzafordi Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 (endret) Det handler om å leve - å være fornøyd med livet sitt Endret 8. september 2006 av Smallville Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Tja, kan jo nevne at folket er individualister, og ca 80% er "trygghetssøkende". Ikke så rart at vi mangler gründere ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå