Lock-Aze Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Gantz støttes opp... Lenke til kommentar
Codename_Paragon Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 En bør vel da legge til at Gantz! tilbyr såvidt mye vold, gørr og nakenhet at det ble i meste laget selv for japanske TV-stasjoner. Etter ca. 50 kapittel begynner plottet såvidt å bli klart. Da har du til gjengjeld vasset i mye blod for å komme dit. Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 En bør vel da legge til at Gantz! tilbyr såvidt mye vold, gørr og nakenhet at det ble i meste laget selv for japanske TV-stasjoner. Etter ca. 50 kapittel begynner plottet såvidt å bli klart. Da har du til gjengjeld vasset i mye blod for å komme dit. 6937803[/snapback] Synes Gantz var ganske genialt ja, tho, jeg har ikke fått sett igjennom mer enn ett par episoder enda. Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Jeg begynte å se på Shingetsutan Tsukihime forrige uke, er på episode 9 (av 12). Jeg anbefaler den... men den er litt tung på begynnelsen, den blir bedre litt utover da Lenke til kommentar
Momochi_Zabuza Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Hellsing kan jo muligens være noe for deg, om du liker pistoler og monstre som vampyrer osv? Damene i denne animen er skikkelig hote XD Jeg er veldig glad i sci-fi og SPESIELT horror filmer og anime. Jeg har en del bøker og pynt i huset som er mye av dette og ikke minst filmer. Og så var det en jeg ikke helt husker nå XD Den har vert på canal + (mener jeg det var) for nesten ett år siden. Rå stilig uten sånne morsom figurer som digimon og Mythical detectiv Loki Ragnarok (er ikke altid man har lyst til å le av morro ting både barn og voksene forstår, det pleier vanlighvis å være dumme snublinger og rare ansiktsutrykk). En skikkelig sci-fi anime! Vil man ha mere voksent anime egentlig så er det veldig mye av anime som da hadde vert 18 år på om de ikke var anime om du skjønner hva jeg mener Lenke til kommentar
cyberPanda Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 tror ingen har nevnt trigun. det er post-apocalypse anime på sit beste. hovedpersonen kan riktig nok bsktives som en "morsom karakter", men han berer samtidig på en veldig dyp tragedie. en serie med masse stemning, humor og en del action. Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Black Lagoon kan jo også nevnes... Er ikke så ille serie det da. Lenke til kommentar
Amento Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 *Kremt* Neon Genesis Evangelion *Kremt* Lenke til kommentar
arildoaim Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Death Note, Blood + og The last samurai (hvis jeg ikke tar helt feil med navnet) Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Gilgamesh burde vell passe fint? Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Gilgamesh ? Aldri hørt om.. Finner heller lite om det, er det en serie, har du link til infoside eller ? Jeg ble veldig nyskjerrig.. Lenke til kommentar
Pug Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 (endret) Gilgamesh ? Aldri hørt om.. Finner heller lite om det, er det en serie, har du link til infoside eller ? Jeg ble veldig nyskjerrig.. 7871886[/snapback] Google ftw? Endret 5. februar 2007 av Pug Lenke til kommentar
lain Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 "Serial Experiments Lain" er - Sci-fi - horror, og - for voksne. Full pott, med andre ord. 6850052[/snapback] Helt enig med den, siden serien også er kort, burde den ses 2 ganger, da den kan være litt vansklig å forstå. 6933521[/snapback] Jeg kan fint gi min støtte på dette. De første par episodene kan være litt tunge og forvirrende ikkeminst, men vel verdt å se igjennom. Også er det endel serier som er foreslått som er mer beregnet på ungdom enn vokse, med unntak av Elfen Lied og et par andre, kanskje en tanke å prøve å gi forslag som stemmer mest overens med hva han spør etter. Hele ghost in the shell serien m/filmer er bra scifi, mye story og tekst, men er av mine top3 anime serier. Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Jeg synes Ghost in The Shell-serien er en serie egnet for voksne. Jeg var 14 da jeg så hele sulamitten, og må si jeg satte igjen som et spørsmålstegn etter sesong 1. Skal se hele greia igjen, for å se om jeg skjønner mer Lenke til kommentar
RogueAlien Skrevet 15. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2007 (endret) Tusen takk for alle svarene! Skal se om jeg får tak i Elfen Lied og kanskje Hellsing. Må ta litt etterhvert, problemet er at den dvd-spilleren jeg har akkurat nå kun tar sone 2 og det finnes jo så mye mye mer anime på sone 1 enn sone 2.. Noen som har et tips om en rimelig multi-region spiller? Endret 15. februar 2007 av RougeAlien Lenke til kommentar
Thakiti Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 tror ingen har nevnt trigun. det er post-apocalypse anime på sit beste. hovedpersonen kan riktig nok bsktives som en "morsom karakter", men han berer samtidig på en veldig dyp tragedie. en serie med masse stemning, humor og en del action. 6971988[/snapback] støttes, men du bør lese mangaen, slutten på mangaen er helt forskjellig i fra animen. Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Gilgamesh ? Aldri hørt om.. Finner heller lite om det, er det en serie, har du link til infoside eller ? Jeg ble veldig nyskjerrig.. 7871886[/snapback] Det virker som en serie veldig få har hørt om. Jeg suger å finne linker med info osv, det beste er bare å laste den ned, får å se om den faller i smak. Ellers kan du sjekke: ImdB, for litt mer info. Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Disse seriene anbefaler jeg. Trigun (Sci-fi, tragikomisk) Last Exile (Sci-Fi) Hellsing (Må sees) Neon Gensis Evangelion (Digg Sci-Fi) Lenke til kommentar
-Miyata- Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Berserk er et naturlig valg hva voksen-anime angår. Fantastisk serie Elfen Lied er også veldig god, meget god story og tidvis fantastisk tegnet Forøvrig virker Gantz interessant, ser muligens litt sært ut Lenke til kommentar
SleepHead Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 tror ingen har nevnt trigun. det er post-apocalypse anime på sit beste. hovedpersonen kan riktig nok bsktives som en "morsom karakter", men han berer samtidig på en veldig dyp tragedie. en serie med masse stemning, humor og en del action. 6971988[/snapback] Bekrefter på det sterkeste at denne burde sees av alle anime fans Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå