RogueAlien Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Er det noen som kan anbefale meg på over 30 noe skikkelig sci/fi eventuellt horror anime som er fri for "morsomme" figurer og "pokemon" dyr? Hadde vært fint for jeg vet ikke helt hvor jeg skal se. Jeg har sett NGE serien og den var bra men jeg må vite hva jeg bør kjøpe next.. Lenke til kommentar
Xzan Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Alle liker forskjellige ting, men kan vel iaf anbefalle deg Elfen Lied. Ta forresten en titt på : http://www.animenfo.com mye og titte imellom der:) Lenke til kommentar
RogueAlien Skrevet 8. september 2006 Forfatter Del Skrevet 8. september 2006 Jeg kjøpte Ghost in the Shell den stand-alone filmen. Men den etterlot meg ufornøyd liksom. Men ting så jo ganske fint ut så jeg skal gi den en sjanse til. Jeg har hørt at den originale serien er bedre.. Også lurer jeg på om Hellsing er bra? Lenke til kommentar
cagalli Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Ghost in the shell filmen er bedre enn serien, etter min mening. Forslag til en serie er Cowboy Bebop. Også kan du jo skaffe deg Ghibli filmer, f.eks Princess Mononoke, Howl's Moving Castle og Laputa. Gundam SEED er også et bra alternativ...PS selv om den handler om roboter så er den ikke sånn fjortis greie. Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Berserk Er nok noe av det beste jeg har sett. omtale Ninja Scroll er også bra om du ikke har sett dem. Både filmene, og serien som kom etterpå er meget bra. Lenke til kommentar
Kasius De'Vias Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Project Arms er vel og greit. RougeAlien, Hellsing er veldig bra, egentlig. Litt untenom det vanlige, men om du liker vampyrer og -litt- overnaturlige krefter er vel det noe for deg. Mye "blod". Hvis du vil ha en komedie eller noe, bør du se School Rumble. Ikke noe superkrefter eller mye blod, bare mye latter. Lenke til kommentar
RogueAlien Skrevet 8. september 2006 Forfatter Del Skrevet 8. september 2006 (endret) Ok takk folkens da tror jeg at jeg har noen titler å sjekke ut. Jeg liker helst at den animen jeg ser er seriøs når det er "skikkelig" anime. Men kanskje jeg sjekker ut noe komisk også men da bør det være litt action og hotte damer med! Hehe! Ellers er jeg ikke redd for å si at jeg liker hentai også men der tror jeg at jeg allerede vet om titlene jeg liker... Skal ikke nevne dem her men det involverer litt demoner og sort magi... Jeg liker også slike ting i en "skikkelig" anime film/serie også...demoner og sånt altså.. Jeg tror kanskje jeg er litt mørk på insiden..men et sted der dypt i midt mørke indre så brenner det et lys...å nei det var bare ei kirke som brenner! *joke* Hehe takk skal dere ha alikevel folkens.. Endret 8. september 2006 av RougeAlien Lenke til kommentar
cagalli Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Hvis du liker hentai så bør du sjekke ut Spaceship Agga Ruter Lenke til kommentar
Legion Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 dersom du liker litt mecha så er Patlabor 1 & 2 klassikere. Perfect Blue er en veldig spillefilmaktig anime, litt David Lynch på noen måter. den er litt småtung å se, men absolutt å anbefalle Lenke til kommentar
RogueAlien Skrevet 8. september 2006 Forfatter Del Skrevet 8. september 2006 Når det gjelder hentai så er jeg nysjerrig på en ny film som heter Cambrian. Det er vel ikke noen av dere som har sett den? Lenke til kommentar
Solid Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Alle liker forskjellige ting, men kan vel iaf anbefalle deg Elfen Lied. 6824423[/snapback] Den støttes. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5432143541 Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Monster og Ergo Proxy bør du se =) Elfen Lied støttes her også Lenke til kommentar
Photon-0123 Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 sci-fi, gundam seed, helt klart =) Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Elfen Lied er obligatorisk for alle som vil kalle seg anime-fans, spesielt om du liker sci-fi og horror!! Lenke til kommentar
Codename_Paragon Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 "Serial Experiments Lain" er - Sci-fi - horror, og - for voksne. Full pott, med andre ord. Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Berserk Er nok noe av det beste jeg har sett. omtale Ninja Scroll er også bra om du ikke har sett dem. Både filmene, og serien som kom etterpå er meget bra. 6824833[/snapback] Sier meg sterk enig i Berserk, noe av det beste jeg har sett på film. Karakterene, historien, musikken. En "must see" for alle anime fans! Elfen Lied er også meget bra. Lenke til kommentar
Colon P™ Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 "Serial Experiments Lain" er - Sci-fi - horror, og - for voksne. Full pott, med andre ord. 6850052[/snapback] Helt enig med den, siden serien også er kort, burde den ses 2 ganger, da den kan være litt vansklig å forstå. Lenke til kommentar
Nilesen Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Elfen lied. den er dritbra! Lenke til kommentar
akan Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Tror alle er blitt sagt her ja men ramser opp eg da Elfen Lied Cowboy Bebop Berserk Gundam Seed Hellsing Monster Alle er virklig gode serier og et par av de er sci-fi også Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Jeg så gjennom en sci-fi sak som heter "blue gender" nylig. Den er litt fancy. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå