Gå til innhold

Hvor kjøper jeg stålpropell?


Anbefalte innlegg

Hei

 

Har en skjærgårdsjeep med, v4 90hk johnson 2t (90pl) 2006modell.

Bestilte en stålpropell, solas titan hr3 13 7/8x17 hos telmo via jobben.. Med ekstra cupping og rake.

Men den passa fysisk ikke på motoren,var for stor diameter (101mm) på bladhuset, og huben var feil (15 spleiner)

 

Fikk vite da jeg ringt idag og skulle høre om de hadde riktig til meg og sende i retur, at farikken har ikke laga som passer til e-tec (samme undervanshus på evinrude e-tec og min johnson)

 

Han hadde fått flere tilbakemeldinger på dette fra flere.

Han jeg snakka med hos telmo sa at kanskje det var å oppdrive solas titan hr3 til min e-tec/johnson neste år..

 

Så driver nå å leter etter andre merker, men finner lite info om evt andre propeller-merker/butikker/forhandlere/importører på nett.. nettsalg/generell info mm, uten å måtte ringe land og strand rundt..

 

Evt andre med E-tec/johnson 2006 modeller som har stålpropell og vet noe?

 

Min propell som er på nå,byttet fra medfølgende std propell, til den orginale alu propell som jeg nå har 14x19 (95mm bladhuset og hub 13 spleiner)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei

 

Har en skjærgårdsjeep med, v4 90hk johnson 2t (90pl) 2006modell.

Bestilte en stålpropell, solas titan hr3 13 7/8x17 hos telmo via jobben.. Med ekstra cupping og rake.

Men den passa fysisk ikke på motoren,var for stor diameter (101mm) på bladhuset, og huben var feil (15 spleiner)

 

Fikk vite da jeg ringt idag og skulle høre om de hadde riktig til meg og sende i retur, at farikken har ikke laga som passer til e-tec (samme undervanshus på evinrude e-tec og min johnson)

 

Han hadde fått flere tilbakemeldinger på dette fra flere.

Han jeg snakka med hos telmo sa at kanskje det var å oppdrive solas titan hr3 til min e-tec/johnson neste år..

 

Så driver nå å leter etter andre merker, men finner lite info om evt andre propeller-merker/butikker/forhandlere/importører på nett.. nettsalg/generell info mm, uten å måtte ringe land og strand rundt..

 

Evt andre med E-tec/johnson 2006 modeller som har stålpropell og vet noe?

 

Min propell som er på nå,byttet fra medfølgende std propell, til den orginale alu propell som jeg nå har 14x19 (95mm bladhuset og hub 13 spleiner)

6824295[/snapback]

 

 

Har du prøvd www.winracepropellers.no ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...