............... Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Jaa, lekt oss litt med kameraet på skolen. Jeg og kaiern. Og av de 400 bildene, kom vi opp med 2 som var passe fine. Ikke noe geniale greier.. Så.....? Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Ikke vær alt for slemme med oss da Lenke til kommentar
Linselus Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Vel.... Dere skal ha for å ha vært aktive med å knipse 400 bilder. Skjønt jeg lurer likevel litt på hvordan de andre 398 bildemotivene ble... Disse bildene dere har lagt inn sier ikke så mye etter min mening. Stå på ! Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Snusebildet hadde alt for liten detaljgrad. Det ble bare en ting med sort gugge oppi. Prøv med lys på motivet, slik at det skapes skygger og det blir mer detaliert. Ser du har brukt blits på det, men kanskje du skal bruke flere lys, hadde vært en ide. Bruk lavere blender, oppimot F8-13. slik at hele blir skarp. Stå på! Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Virket som det er litt rart fokuspunkt på begge bildene. På det første ville jeg heller hatt hele boksen i fokus og ikke bare veggen på innsiden. Det andre likte jeg litt mer, men jeg hadde heller tatt fokus på skapene. Kanskje ene låsen helt forann. Men det var fint lys på det siste. Jeg hadde prøvd å gjort noe med vinduet da det bryter litt i stemningen (utsikten altså) Hadde du tatt fokus på skapene hadde nok vinduet kommet fram som en lyskule bare. Noe som jeg kunne tenke meg hadde passet fint inn uten å ødelegge mystikken lyset medfører. Lenke til kommentar
............... Skrevet 9. september 2006 Forfatter Del Skrevet 9. september 2006 mhm.. Takk for svar, skal prøve litt bedre neste gang men andre gang vi begge har prøvd et speilrefleks, så satser på at det bare blir bedre og bedre.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå