Jokko88 Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Jeg har nettopp installert No One Lives For Ever, men det er desverre noen lydproblemer. Lyden blir avbrutt rett før de personene sier er over eller midt i setningene, det er også en mystisk lagg som jeg ikke burde ha hatt. Har "Game of the year edition" så det burde være med nyeste patch. Tror problemene kan bli foråsaket av Windows XP siden dette er ett ganske gammelt spill. Lenke til kommentar
_K_M_K_ Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Jeg har fått det til å virke helt fint i XP, uten å gjøre noe annet enn å installere det, det var sikkert samme versjon av spillet også. Men det var litt lydproblemer de første gangene jeg startet det fordi jeg ikke startet maskinen på nytt etter installasjonen. Det kan jo være det som er problemet... Lenke til kommentar
Jokko88 Skrevet 8. september 2006 Forfatter Del Skrevet 8. september 2006 Virker ikke som restarten virket, har fortsatt problemer. Den "mystiske" laggen var faktisk enda mer irriterende enn lyd feilen. Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 jeg har også game of the year edition, og det fungerer uten problemer på xp. Lenke til kommentar
Jokko88 Skrevet 8. september 2006 Forfatter Del Skrevet 8. september 2006 (endret) jeg har også game of the year edition, og det fungerer uten problemer på xp. 6825363[/snapback] Rart at du ikke har noen problemer, instalerer nye lyddriver nå får håpe det hjelper! Endret 8. september 2006 av Jokko88 Lenke til kommentar
Jokko88 Skrevet 8. september 2006 Forfatter Del Skrevet 8. september 2006 Det hjalp desverre ikke, for å beskrive laggen som er i tillegg til lydfeilen så er det kun når jeg beveger musa, kan hende det er kun siktet som rister/lagger. Veldig irriterende... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå