^fmj Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Som kjent har ramprisene steget mye i det siste, derfor bestilte jeg meg ram hos Amentio da de enda ikke hadde satt opp prisene. Minnet jeg bestilte fikk de på lager dagen etterpå, ikke den helt store forsendelsen men de fikk inn 10 stykker. Denne bestillingen ble gjort den 5. september og per idag står ordren enda under behandling. Det er greit nok det, men og det er et ganske stort men her. De er nå utsolgt for nevnte minne. Har Amentio oversett meg fordi jeg bestilte rammen før de fikk satt opp prisene? Prøver de å få meg til å slette ordren slik at de ikke skal tape penger? Jeg tviler på at jeg f.eks var nr. 11 i køen, da de hadde rammen på lager i flere dager etter at jeg hadde bestilt den. Har henvendt meg til dem, men enda ikke fått noe svar. Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Heller at de benytter seg av en leverandør og speiler lagerstatus. Sannsynligvis var de 10 reservert allerede. Lenke til kommentar
hean Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Heller at de benytter seg av en leverandør og speiler lagerstatus.Sannsynligvis var de 10 reservert allerede. 6824508[/snapback] Reserverte produkter blir som oftes ikke vist til kunden som forventet inn... Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Som kjent har ramprisene steget mye i det siste, derfor bestilte jeg meg ram hos Amentio da de enda ikke hadde satt opp prisene. Minnet jeg bestilte fikk de på lager dagen etterpå, ikke den helt store forsendelsen men de fikk inn 10 stykker. Denne bestillingen ble gjort den 5. september og per idag står ordren enda under behandling. Det er greit nok det, men og det er et ganske stort men her. De er nå utsolgt for nevnte minne. Har Amentio oversett meg fordi jeg bestilte rammen før de fikk satt opp prisene? Prøver de å få meg til å slette ordren slik at de ikke skal tape penger? Jeg tviler på at jeg f.eks var nr. 11 i køen, da de hadde rammen på lager i flere dager etter at jeg hadde bestilt den. Har henvendt meg til dem, men enda ikke fått noe svar. 6824168[/snapback] En telefon til Amentio og du har svaret. 1000 tegn tekst her på forumet og du har fortsatt ikke svaret. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 13. september 2006 Forfatter Del Skrevet 13. september 2006 En liten update: Ny lagerstatus for rammen var satt til 21 september ubekreftet. Sjekket ordrestatus nå for å sjekke om det var noen endring. Da var pakken plutselig sendt! Har ikke fått noe svar på de to mailene jeg sendte. Men nå er den i alle fall sendt. Litt off topic: Ramprisene har jo tatt helt av nå, rammen jeg bestilte koster 2699 kr nå, mens jeg betalte 1882 kr den 5. september. Da snakker vi seriøs prisstigning. Lenke til kommentar
radiated Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Jeg lurer virkelig på om Amentio svarer på epost i det hele tatt... Å drive nettbtikk og ikke kunne svare på epost innen 2 dager er etter min mening useriøst. Jeg bestilte også ram hos amentio, men pga "luremus"-lagerstatus (rammen var visst ikke på lager likevel) sendte jeg en avbestilling på epost. Men de har selvfølgelig ikke svart på noen av mine henvedelser, og nå har det gått 5 dager siden første epost. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 16. september 2006 Forfatter Del Skrevet 16. september 2006 Foreslår at du prøver å ringe, kanskje du kommer igjennom. Lenke til kommentar
Xenofil Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 Da jeg kjøpte ny maskin hos amentio i vår, klarte de å glemme psu og hdd i forsendingen. Jeg satt i kø i maks 5 min de gangene jeg ringte dem. Jeg fikk også svar på de to mailene jeg sendte iløpet av en dag elns. Jeg ville ringt dem Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå