packs Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 hei. skal nå kjøpe meg ny bærbar pc. dette må jo være det ultimate stedet for å få hjelp til slikt. som sagt i topic skal den ligge på ca 10 høvdinger. ha sett en del på komplett og slikt men finner ikke ut av hvem jeg vil ha. kan noen vær så snill å hjelpe meg å velge? pc-en burte ha følgende minumums krav: 1gig minne 7200rpms disk dual core vista ready minimum 1280X oppløsning stillegående ok batteri er ingen spillefantom så heavy skjermkort er ikke et must. blåtann wireless 3 års garanti fra 14"-15'4" skjerm tusen takk til alle som svarer Lenke til kommentar
riroil Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Her er min favoritt for tiden hvertfall. Har den ikke selv, men jeg har testet den og jeg synes den er bra. Lenke til kommentar
packs Skrevet 11. september 2006 Forfatter Del Skrevet 11. september 2006 Her er min favoritt for tiden hvertfall. Har den ikke selv, men jeg har testet den og jeg synes den er bra. 6824241[/snapback] takker.. denne så meget bra ut. Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Her er min favoritt for tiden hvertfall. Har den ikke selv, men jeg har testet den og jeg synes den er bra. 6824241[/snapback] takker.. denne så meget bra ut. 6841532[/snapback] Den så bra ut ja, eller så er kanskje Denne også et valg. Samme pc som den over bare med 17tommer skjer, integrert web cam og et graftigere skjermkort( 7600) Lenke til kommentar
packs Skrevet 12. september 2006 Forfatter Del Skrevet 12. september 2006 så bra ut den også. men nå er pc-en bestillt og 17" blir litt i det største laget.. orker ikke slepbar pc;-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå