Chief_R-W Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Sprite med en skvett Russian, og lime. Skal jeg teste ut , har ikke kommet så langt enda =) Razz+Tonic og et par dråper med Lime og Lemon sånne matingredienser synes jeg ble bra men ikke glem isbitene Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Sprite og grapesoda(?), og litt russian. Det drakk jeg her ei helg. var ikke så værst. Litt søtt, og litt syrlig Lenke til kommentar
Chief_R-W Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Høres greit ut det også. Tenkte skulle prøve enten den grønne eller blå lime scweppes også. Og bare russian og skal prøves. Litt av greia at en tilsetter surt er at blir det for søtt så blir det ikke så godt heller synes jeg Lenke til kommentar
Sopps Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Sist jeg var på fylla: Masse knust is blanda med friske jordbær i blender + bacardi Razz. Og så skulle jeg prøve bacardi razz rent, men det smakte dårlig, så jeg blanda med rusbrus. Var ganske godt faktisk. denne ligner mye på color dream til color line. jeg fikk denne på color magic skipet. cruiseskip til kiel. denne er god og fersk. kanskje min var med sikker og lime. husker ikke. var nok opptatt av å holde meg på beina i de store bølgene og ikke røpe at jeg bare var 18år og ikke 20. Lenke til kommentar
nybb Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Razz + tonic = Jeg bruker å blande razz med: Tranebærjuice Cola Burn Burn og Sprite Ellers funker det fint å drikke det fra korken når man er i god form! Lenke til kommentar
larobo Skrevet 6. april 2014 Del Skrevet 6. april 2014 (endret) Baccardi razz er best som 1/4 razz blandet 3/2 sprite og redbull. Evt battery og sprite. Hilsen drinkmixer-:-) Endret 6. april 2014 av larobo Lenke til kommentar
aXept Skrevet 5. september 2016 Del Skrevet 5. september 2016 Gammel tråd, men la gå.. Ser det er spørsmål om drink basert på Razz og noen nevner Apple.. Løsningen er jo enkel.. Bland en del Razz og en del Apple og fyll opp med 7up. Smaker fortreffelig! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå