norhawk Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Hva med en Razzberry Mojito? Ellers foretrekker jeg Razz og kun isbiter, eller sammen med en eller annen utgave av Farris. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Sist jeg var på fylla: Masse knust is blanda med friske jordbær i blender + bacardi Razz. Og så skulle jeg prøve bacardi razz rent, men det smakte dårlig, så jeg blanda med rusbrus. Var ganske godt faktisk. Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 En venn av meg var rimelig trofast til Bacardi razz, men gikk etter en stund over til Absolutt rasberry. Bare lufter tanken om at den også burde prøves. Drikkes fint med isbiter og sprite eller med battery. Er ikke så glad i sånt selv, syntes det blir for søtt. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Razz + sprite/7up = winner! Lenke til kommentar
Enya Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Vil anbefale blandingen Razz og Cider Eple/Pære. Høres kanskje merkelig ut, men smaker veldig godt. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Razz + burn/battery Støttes! Men isen er viktig. Lenke til kommentar
Chief_R-W Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Bacardi razz og sprite funka bra. Prøvde razz og en dært julebrus var også bra Skal utforskes mer. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Schweppes Russchian + Sprite + Bacardi Razz = Elsk Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Bacardi Razz og Tropisk nektar! Lenke til kommentar
Chief_R-W Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Kjører Razz+7UPfree. Som nevnt tidligere så ungår man overdose av sukker. Ellers prøvde jeg her RedBull funka også bra. Mens PepsiMax+razz synes jeg funka dårligere. Mens 7Up/Sprite er en sikker vinner med litt knust is. Synes det funka å kjøle ned razz og 7up flaska i fryser og tar dermed opp 7Upen før den fryser så er den passe kald. Lenke til kommentar
Chief_R-W Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Hva med en Razzberry Mojito? Ellers foretrekker jeg Razz og kun isbiter, eller sammen med en eller annen utgave av Farris. Høres som et forfriskende alt. Drikker selv endel farris med smak. Synes den nye eple smaken var ok. Kanskje noe å prøve. Lenke til kommentar
Chief_R-W Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Men noen som har prøvd ren bacardi og blande ut ? Eller er razz'en ultimate spriten å blande med ? Blir fort lei Sprite/7UP kanskje når den blir noe varmere når du kanskje har store glass. Etter hva jeg har testet ut. Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Men noen som har prøvd ren bacardi og blande ut ? Eller er razz'en ultimate spriten å blande med ?Blir fort lei Sprite/7UP kanskje når den blir noe varmere når du kanskje har store glass. Etter hva jeg har testet ut. kan drikkes fint rein, hvis du har isbiter oppi, og spriten er kald Lenke til kommentar
Chief_R-W Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Teste ut det og en gang og. Ellers er julebrus på vei inn i butikkene så da er det intet problem å få tak i =) Lenke til kommentar
Watermeloon Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Trenger jo egenltig ikke blande Bacardi Razz med noe da, den er jo så god Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Trenger jo egenltig ikke blande Bacardi Razz med noe da, den er jo så god Må jo bland den med isbiter Lenke til kommentar
Watermeloon Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Trenger jo egenltig ikke blande Bacardi Razz med noe da, den er jo så god Må jo bland den med isbiter jaja (: Lenke til kommentar
Chief_R-W Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Har 1.5 flaske Razz stående, siden jeg alikevel var i sverige så kosta den endel mindre. 245svenske på bolaget. 279Norske på polet. Og med kurs så er det 60kr flaska spart Så blir razz til helga. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Sprite med en skvett Russian, og lime. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Jeg wrecka meg i helgen på Razz + Sprite Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå