Hr Kotelett Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Razz + Julebrus (lerum) kakse Lenke til kommentar
CustomTP Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 hehe, razz kan du blande med det meste... Lenke til kommentar
Korpmettaren Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Ja, rass kan man blande med det aller meste, men å shake den i 30 sek med et par isbiter og shotte den ren vil jeg si er det aller beste. En av de som virkelig går ann å shotte ren kald. Lenke til kommentar
CustomTP Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Ja, rass kan man blande med det aller meste, men å shake den i 30 sek med et par isbiter og shotte den ren vil jeg si er det aller beste. En av de som virkelig går ann å shotte ren kald. det er sjeldent at brennevin smaker noe som helst når det har blitt kaldt, legg en god vodka flaske i fryseren lenge nok og den kan nesten drikkes ren uten å smake noe som helst... Lenke til kommentar
Sjaarti Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 (endret) l Endret 14. august 2019 av Sjaarti Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Funker fett å blande med Villa Farris :] Husk at brusen burde være kald, eller så smaker man hvor søtt det egentlig er Og Razz smaker helt konge reint også Vet-ikke-hva-denne-heter: • Razz • En dæsj eplenektar • En dæsj Villa Farris • En litt mindre dæsj Rose's Lime Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 (endret) Bacardi Razz skal blandes med masse burn og en liten tanke Schwepps Russian. da har du en drink som slår det meste.... Endret 18. desember 2007 av OZ-Racing Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Søskenbarnet mitt mener det er godt å blande med pærebrus.. Lenke til kommentar
Aces Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Siden razz er så søt, er det godt å blande med noe som er litt syrlig, ellers kan det blir kvalmt. Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 (endret) Razz er vel den eneste spriten jeg kan drikke etter en uhell som 13-åring og 1L Absolutt ---- Mitt tips: 2/8 Razz 2/8 Ferskpresset lime (kan erstattes med Roses Lime, syre balanserer sødmen) 4/8 Sprite Zero (får å unngå sukkerbombe) ..dette med Razz og Sprite/lime er en gjenganger ser jeg men er jo fordi det smaker rett og slett godt Endret 26. desember 2007 av überGoliath Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 drikker selv razz med sprite, men er det godt sammen med battery o.l? bare så jeg vet hva jeg skal kjøpe inn til nyttårsaften hehe Lenke til kommentar
Aizen Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Noen som forresten vet om polet har åpent i mårra? Har selv bacardi razz på lur å tenkte jeg skulle drikke den i mårra men vil ha vekk det meste av smaken så noen som vet om noe som gjør at jeg ikke kjenner smaken av spriten? Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Fersk lime og cola. Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Noen som forresten vet om polet har åpent i mårra? Har selv bacardi razz på lur å tenkte jeg skulle drikke den i mårra men vil ha vekk det meste av smaken så noen som vet om noe som gjør at jeg ikke kjenner smaken av spriten? polet har ikke oppe i morra... se drinktipset mitt litt lengre oppi posten, det er genialt Lenke til kommentar
Pansergnom Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 cola er best å blande med =) Lenke til kommentar
Gaut1 Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Rart ingen har nevnt pepsi max. veldig enkelt men smaker faktisk veldig godt. Smaker funky tropisk for å si det på en rar måte (sannheten er at det ikke er lett å beskrive hvordan det smaker) 2/3 Pepsi Max 1/3 Bacardi Razz Lenke til kommentar
Xabi-Alonso Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Siden razz er så søt, er det godt å blande med noe som er litt syrlig, ellers kan det blir kvalmt. Appelsinjuice? Lenke til kommentar
Xabi-Alonso Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Er razz godt med appelsinjuice? Lenke til kommentar
Minus Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Rart ingen har nevnt pepsi max.veldig enkelt men smaker faktisk veldig godt. Smaker funky tropisk for å si det på en rar måte (sannheten er at det ikke er lett å beskrive hvordan det smaker) 2/3 Pepsi Max 1/3 Bacardi Razz Pluss juice fra 1/3 lime, da er den drinken helmax. Lenke til kommentar
Xabi-Alonso Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Helt enig med Razz + sprite + lime. Å husk isbitene. hehe.. ... Lime som i en bit fra frukten lime? eller er det viktigste at det er noe med en syrlig smak? som f.eks den gule "flaska" man får kjøpt med sitronkonsentrat, eller hva faen det er ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå