Gå til innhold

Semifinale: Jarmo Facts.

Neppe

Hvilken Jarmo Fact er best?  

158 stemmer

1. 1. Hvilken Jarmo Fact er best?

• Jarmo tror ikke på Gud, Jarmo er Gud
      7
    • Jarmo > Chuck Norris
      9
    • Jarmo har den største trønderbarten sør for polarsirkelen
      7
    • jarmo = true;
      2
    • Jarmo er, derfor er vi
      2
    • Jarmo opplever ikke damer, damer opplever jarmo
      21
    • Det var ikke Jesus som gikk på vannet, det var jarmo
      2
    • Jarmo er hard mot de harde
      3
    • Jarmo går ikke på lykkepiller. Lykkepiller går på Jarmo
      7
    • Jarmo motbeviste relativitetsteorien ved å bøye tid og rom
      6
    • Det finnes bare en forumgud og det er Jarmo
      2
    • Gud sa: "La det bli lys", og Jarmo skrudde på lyset
      22
    • Jarmos kroppsveske blir solgt som narkotika
      2
    • Jarmo for liten. Jarmo for stor
      3
    • gud ville ha 12 dager til å lage Jorden, jarmo ga ham 6
      30
    • Jarmo smiler ikke til verden. Verden smiler til Jarmo
      3
    • Én for Alle, Alle for Jarmo!
      4
    • jarmo hører ikke på musikk. Musikk hører på Jarmo
      2
    • Jarmos bart er det åttende underverk
      5
    • Hva kom først, Jarmo eller egget ?
      8
    • Jarmo spiser små barn til frokost
      5
    • Du skal ikke misbruke Jarmo din Guds navn
      1
    • Jarmo klarer og bruke et firkantet hjul
      2
    • Du skal ikkje slå Jarmo på leggen
      3

Anbefalte innlegg

Nå har Neppe lagt litt jobb i dette, og attpåtil skal han kjøpe en t-skjorte til vinneren, synes jeg det er galt at konkurransen skal bli dømt nord og ned av mange brukere. Man kan i hvert fall komme med litt konstruktiv kritikk, og ikke bare si "Min faktasetning er ikke med, møkkakonkurranse." Selv likte jeg SteffyBoy sitt forslag best av alle, og jeg skulle gjerne visst hvem som fikk det fjernet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nå har Neppe lagt litt jobb i dette, og attpåtil skal han kjøpe en t-skjorte til vinneren, synes jeg det er galt at konkurransen skal bli dømt nord og ned av mange brukere. Man kan i hvert fall komme med litt konstruktiv kritikk, og ikke bare si "Min faktasetning er ikke med, møkkakonkurranse." Selv likte jeg SteffyBoy sitt forslag best av alle, og jeg skulle gjerne visst hvem som fikk det fjernet.

6825086[/snapback]

Men det HAR jo faktisk vært konstruktiv kritikk. Folk lurte på hvor det ble av deres setning, noe som ikke er rart, for dette systemet var ganske forvirrende. Jeg har i alle fall prøvd å bidra konstruktivt, ved å komme med ideér til hvordan det kunne vært gjort annerledes.

Lenke til kommentar

6825086[/snapback]

Troor det var en moderator som satte ned beinet, er ikke helt sikker.

Ellers synes jeg Steffy sin var bra jeg også.

Om det er tilfelle at en moderator fjernet piggrokken til Steffy, BØR Neppe ha opplyst bedre om at det ble fjernet av en moderator.

Men, hadde vært teit om det skulle vært 15 bra, og 25 dårlige man kunne stemme over. Dette er en såpass liten konkuranse av i ikke kan ha 128 tråder med "innledende runde" - semifinaler og hele pakka. derfor ble den lette løsningen tatt, få et utvalgt anntall brukere fjerne de dårligste.

Lenke til kommentar
Men tror du at din virkelig hadde hatt en sjanse ?

6824629[/snapback]

Den ble kanskje en smule intern, men alle backstagere ville tatt den. Og som alle vet (eventuelt burde vite): hvis backstagerne går inn for noe så skjer det.

Det var f.eks oss som fikset slik at Saddam fikk 100% av stemmene hvert valg.

Lenke til kommentar

Bra hvertfall at trådstarter viste ansvar (tilslutt?) og avlyste dette.

Selv om jeg aldri selv hadde tenkt å ta del i denne "konkurransen" må jeg innrømme at det begynte å stinke av den og trådstarter ble endel svar skyldig da kritiske spørsmål dukket opp.

Skal man ha en konkurranse bør det gjøres skikkelig og rettferdig, selv om det er en så totalt idiotisk konkurranse som dette.

Lenke til kommentar

Pollen er laget, de som ikke er med er ikke med. Gå og whine over det et annet sted, som på MSN til meg, slik SteffyBoy allerede har gjort :wee:

Om man ikke respekterer det så er ikke dette tråden for det. Pollen er satt, boikott om man vil. Trådstarter bestemmer hvem som skal være med. Skulle trodd at verdens undergang var nær.

Når Dotten har talt så tier man.

Dotten kom og demokratiet døde.

Lenke til kommentar
Uhh, dersom trådstarter ønsker konkurransen stengt så bør jo moderatorene respektere dette! Så lenge brukerne selv ikke har mulighet til å lage/stenge polls så er det jo modsene sin jobb å fikse dette!??  :thumbdown:

6825646[/snapback]

Det er vanlig praksis å ikke stenge tråder bare fordi trådstarter ønsker det. Skal spesielle tilfeller til om man skal innfri slike ønsker. Ønsker virkelig trådstarter så inderlig å avslutte det hele får han sende en pm eller rapportere tråden. Noe som ikke er gjort.

Lenke til kommentar

Tråden får bare gå sin gang. Jeg bryr med 0.

Om noen ikke skal tåle at de ikke har fantasi nokk til å bli med i semifinalen så er ikke det mitt problem. Konkuransen har vert meget rettferdig, men folk som veit de ikke hadde kunnet vinne sutrer bare av prinsipp. Dette er sinsykt dårlig gjort, jeg har ikke hatt noe med de avgjørelsene om hvem som blir med eller ikke, det er andre brukere som har hatt. Dermed avslører jeg ikke hvem det er, for å beskytte de.

Jeg har heller ikke tenkt å navngi moderatoren som ikke likte Steffy sitt forslag, da det ikke er relevant, det ble utelukket #fjernet av moderator#

Hver gang noen prøver å gjøre noe her blir det alltid slaktet fordi noen ikke får det sånn som de vil ha det. Det går ikke ann å gjøre alle fornøyde. Om man ikke liker det så er det bedre å la være #fjernet av moderator"

Det her var iallefall det siste tiltaket i OT-Baren for min del.

#Innlegget er redigert av moderator ihht forumets retningslinjer#

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...