Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Problem med dv 5054.

Anbefalte innlegg

Hei, har et plagsomt problem med min bærbare. Kjøpte den for tre mnd siden. Etter ca 1 mnds bruk begynnte den å f. eks hakke veldig dersom jeg spiller musikk eller film. Tar ca 5 minutt å få datan til å starte eller skru av. Den er hakkete å surfe på...rett og slett "hakkete" hele maskinen i alt jeg gjør.

Etter å ha hatt sånn i 2 uker, reinnstalerte jeg windows...etter det ble alt bra...i ca 4 uker. Meeeen så igår begynte den igjen med dette tullet....grrrr...

Har noen en idè om hva dette kan være?

Mvh Anna

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er neppe nok med en reinstallasjon hvis ikke drivere og windows blir oppdatert.

Når det er klart, prøv også med å kjøre fullt vedlikehold på c-disken: høyreklikk 'C:' i Min datamaskin og velg Diskopprydding/ Disk Cleanup, neste -> Verktøy/ Tools og Defragmenter (disable antivirus først).

Alternativt bare tømme temp-fila i IExplorer: høyreklikk ikonet og velg Egenskaper-> velg under Midlertidige Internett filer/Temp.Int.Files -> Slett filer/ Delete Files.

Legg også inn et anti spyware program, f.eks. Ad-Aware, last ned oppdateringer og kjør ivei :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...