Annaliana Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Hei, har et plagsomt problem med min bærbare. Kjøpte den for tre mnd siden. Etter ca 1 mnds bruk begynnte den å f. eks hakke veldig dersom jeg spiller musikk eller film. Tar ca 5 minutt å få datan til å starte eller skru av. Den er hakkete å surfe på...rett og slett "hakkete" hele maskinen i alt jeg gjør. Etter å ha hatt sånn i 2 uker, reinnstalerte jeg windows...etter det ble alt bra...i ca 4 uker. Meeeen så igår begynte den igjen med dette tullet....grrrr... Har noen en idè om hva dette kan være? Mvh Anna Lenke til kommentar
Zink Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Det er neppe nok med en reinstallasjon hvis ikke drivere og windows blir oppdatert. Når det er klart, prøv også med å kjøre fullt vedlikehold på c-disken: høyreklikk 'C:' i Min datamaskin og velg Diskopprydding/ Disk Cleanup, neste -> Verktøy/ Tools og Defragmenter (disable antivirus først). Alternativt bare tømme temp-fila i IExplorer: høyreklikk ikonet og velg Egenskaper-> velg under Midlertidige Internett filer/Temp.Int.Files -> Slett filer/ Delete Files. Legg også inn et anti spyware program, f.eks. Ad-Aware, last ned oppdateringer og kjør ivei Lenke til kommentar
Annaliana Skrevet 8. september 2006 Forfatter Del Skrevet 8. september 2006 Takk for svar Har prøvd alt du skrev. adaware, windows update slettet temporary internet files. Men datan suger like mye. Plagsomt. Kan det være noe annet? mvh Anna. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Hei! Prøv ulike drivere. Har du en god brannmur? Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå