eriksg Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Hallo! Ser at pes6 er for salg i slutten av oktober. Det jeg lurer på er hvor oppdaterte spillerne og lagene er? Hva er erfaringene fra tidligere utgaver av pes? eriksg. Lenke til kommentar
Luc1fer- Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Hei Er selv en stor pes fan. Som tidligere versjoner vil nok denne også være litt mangelfull når det gjelder klubblag og spillere. Men som i alle andre spill i serien er det folk som jobber med og lage en såkalt Option File, med oppdaterte spillere og klubber til enhver tid. Jeg har selv fullt oppdatert pes5, med nye 06-07 drakter og alle riktige lagoppstillinger til etter transfer-vinduet nå i august. Kikk innom de sidene jeg har nevnt under for mer informasjon, klikk deg inn på editing forumene.. www.evo-web.co.uk www.wevolution.org www.pesfan.com www.soccergaming.tv Håper dette hjelper deg litt Lenke til kommentar
eriksg Skrevet 8. september 2006 Forfatter Del Skrevet 8. september 2006 Hei Er selv en stor pes fan. Som tidligere versjoner vil nok denne også være litt mangelfull når det gjelder klubblag og spillere. Men som i alle andre spill i serien er det folk som jobber med og lage en såkalt Option File, med oppdaterte spillere og klubber til enhver tid. Jeg har selv fullt oppdatert pes5, med nye 06-07 drakter og alle riktige lagoppstillinger til etter transfer-vinduet nå i august. Kikk innom de sidene jeg har nevnt under for mer informasjon, klikk deg inn på editing forumene.. www.evo-web.co.uk www.wevolution.org www.pesfan.com www.soccergaming.tv Håper dette hjelper deg litt 6823960[/snapback] Takk! Gleder meg som et barn til pes6! Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Det jeg lurer på er om vi får lagt inn ny optionfil på 360. Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Var det ikke noe snakk om at det kun på 360 med det første? Noen som vet noe mer om det? Elsker PES tenker ikke så mye over spillerne egentlig, det jeg tenker mest er det jeg merker mest, spillbareheten! Men tøft å ha riktige navn og drakter også da Lenke til kommentar
eriksg Skrevet 8. september 2006 Forfatter Del Skrevet 8. september 2006 Var det ikke noe snakk om at det kun på 360 med det første? Noen som vet noe mer om det? Elsker PES tenker ikke så mye over spillerne egentlig, det jeg tenker mest er det jeg merker mest, spillbareheten! Men tøft å ha riktige navn og drakter også da 6824649[/snapback] Spillbarhet er definitivt viktigst. Har prøvd fifa en gang, kan ikke sammenlignes! PES ruler! Fifa har ser så kunstig ut.. Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Var det ikke noe snakk om at det kun på 360 med det første? Noen som vet noe mer om det? 6824649[/snapback] Lenke til kommentar
eriksg Skrevet 8. september 2006 Forfatter Del Skrevet 8. september 2006 Var det ikke noe snakk om at det kun på 360 med det første? Noen som vet noe mer om det? 6824649[/snapback] 6824681[/snapback] Jepp, det stemmer. Kommer på de andre konsollene til neste år, tror jeg. Men jeg lurer på om det faktisk kommer på PC nå i høst. Samme for meg, har 360! Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Hehe, samme for meg også egentlig, kommer det ikke på PC eller PS2 i høst, kjøper jeg xbox360... Lenke til kommentar
eriksg Skrevet 8. september 2006 Forfatter Del Skrevet 8. september 2006 Hehe, samme for meg også egentlig, kommer det ikke på PC eller PS2 i høst, kjøper jeg xbox360... 6824705[/snapback] Pes6 har kommet ut i japan på playstation, men under et annet navn. Husker ikke hvilket... Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Det vet jeg Winning eleven (11elns ekke helt sikkert, men det er høyt oppe i serien..) Lenke til kommentar
Keinu Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Var det ikke noe snakk om at det kun på 360 med det første? Noen som vet noe mer om det? 6824649[/snapback] 6824681[/snapback] Jepp, det stemmer. Kommer på de andre konsollene til neste år, tror jeg. Men jeg lurer på om det faktisk kommer på PC nå i høst. Samme for meg, har 360! 6824701[/snapback] Liten korreksjon. Det kommer på PS2 til høsten, men man må vente til neste år før man kan spille det på PS3. Lenke til kommentar
tommmy Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Ville bare legge til Pesnorge.net Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Men er det noen som har greie på om det blir mulig å legge inn ny optionfil på 360? Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 (endret) Det går ikke....Men regner med at man kan laste ned oppdateringer over live så ikke uroe dere.. Endret 8. september 2006 av WangenPs3 Lenke til kommentar
Langtind Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 men oppdateringene over Live vil vel ikke inneholde alle klubbene, er vel noen begrensninger i forhold til lisenser o.l. Men det vet jeg lite om da, så tipper egentlig. Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Nei, det vil de ikke. Optionfiler er uoffisielle, og vi vil neppe få noen flere lisenser over Live-oppdateringer enn det som allerede er i spillet. Lenke til kommentar
eriksg Skrevet 14. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2006 Ikke lenge til release nå! Snart julaften! Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 (endret) Hei Er selv en stor pes fan. Som tidligere versjoner vil nok denne også være litt mangelfull når det gjelder klubblag og spillere. Men som i alle andre spill i serien er det folk som jobber med og lage en såkalt Option File, med oppdaterte spillere og klubber til enhver tid. Jeg har selv fullt oppdatert pes5, med nye 06-07 drakter og alle riktige lagoppstillinger til etter transfer-vinduet nå i august. Kikk innom de sidene jeg har nevnt under for mer informasjon, klikk deg inn på editing forumene.. www.evo-web.co.uk www.wevolution.org www.pesfan.com www.soccergaming.tv Håper dette hjelper deg litt 6823960[/snapback] Hvilken bruker du, og er den skikkelig bra laget til? Kan du være så snill og linke direkte til den? Selv bruker jeg en utrolig bra en fra februar (PC PESFAN PES5 V2), men den er såklart med forrige sesongs drakter, og overganger har jeg gjort selv gjennom mange lange timer. Men jeg har nok ikke fått med meg alle der.. Hva er den beste nå for tiden, som har fått meg seg "alt"? Redigert: søkte meg frem til Watson 4.0, og skal prøve den. Men svar gjerne på hvilken du bruker likevel Endret 14. oktober 2006 av Vandalen Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 se og her PES-norge Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå