Gå til innhold

Dead Rising - Tråden for de Levende Døde!


Bone

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Når det gjelder kongevåpen i dead så er ingen bedre enn mini chainsaw som Adam (Den koselige klovnen) dropper.  Et par av disse sammen med katana og serimonial sword fra den gufne kultlederen så tar du rotta på hva som helst.

7604520[/snapback]

 

 

DET er jeg enig i :) De er utrolig bra. Er det forresten noe sted man kan finne den, selv etter man har brukt opp den man får etter klovnen?

 

Dead Rising er uten tvil et av årets spill, utrolig bra og absolutt verdt 549,- :)

Endret av xeran2
Lenke til kommentar
Når det gjelder kongevåpen i dead så er ingen bedre enn mini chainsaw som Adam (Den koselige klovnen) dropper.  Et par av disse sammen med katana og serimonial sword fra den gufne kultlederen så tar du rotta på hva som helst.

7604520[/snapback]

 

 

DET er jeg enig i :) De er utrolig bra. Er det forresten noe sted man kan finne den, selv etter man har brukt opp den man får etter klovnen?

 

Dead Rising er uten tvil et av årets spill, utrolig bra og absolutt verdt 549,- :)

7605410[/snapback]

Spawner ikke de automatisk etter at du har forlatt rommet a? mener det var slik. :hmm:

Lenke til kommentar

Mini chainsaw spawner oppe ved karusellen/berg og dalbanen. Om du i tillegg finner shortcut fra toalettet på samme sted kan du alltid stocke opp med chainsaw. Tror at det er sikkerhetsvakten som du redder fra adam som viser deg hvor shortcut'n er. Husker ikke så godt da jeg rundet spillet i sep en gang. Ign har en god walkthrough for de som vil finne/oppleve alt.

 

Spillet er absolutt verdt 600 kr. Et av de beste spillene fra 2006.

Endret av mbiof
Lenke til kommentar

Jeg trenger hjelp med motorsykkeldama.

Tok med meg tre vinflasker, og dro innom knivbutikken mens hu var igang for å fylle opp med katanaer og sverd til ingen nytte.

 

Hun drepte meg enkelt, jeg fikk bare inn ETT slag med sverdet. Når hun står stille holder det bare å være nær hu, så har jeg mistet 2-3 liv.

 

I tillegg trenger jeg hjelp til de ungene som henger over en hel hau med zombier. Jeg klarer å drepe alle zombiene, men jeg aner ikke hvordan jeg skal få dem ned fra den store lekegreia ?

Lenke til kommentar
Jeg trenger hjelp med motorsykkeldama.

Tok med meg tre vinflasker, og dro innom knivbutikken mens hu var igang for å fylle opp med katanaer og sverd til ingen nytte.

 

Hun drepte meg enkelt, jeg fikk bare inn ETT slag med sverdet. Når hun står stille holder det bare å være nær hu, så har jeg mistet 2-3 liv.

 

7608810[/snapback]

 

Akkurat der tror jeg du må bruke et skytevåpen. Hopp til side når hun kjører mot deg og skyt når hun snur.

Lenke til kommentar

Anngående motorsykkeldama:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Jeg dodget og motorsaget når hun stod litt i ro. Brukte vel 10 sekunder på å knekke henne! Ellers så har jeg også brukt spikerpistolen for å knekke henne en gang

 

Edit: Så at du hadde klart det, men kanskje det kan hjelpe andre.

Endret av mbiof
Lenke til kommentar

Enda en løsning på motorsykkeldama:

 

Hvis du ikke har tatt psychoen i våpensjappa (like ved hvor du treffer på motorsykkeldama) burde du gjøre det nå, og skaffe deg ei hagle.

 

Når du møter på motorsykkeldama springer du tilbake til fontenen som er ved inngangen til nord-enden. Spring opp plankene og still deg i midten. Motorsykkeldama følger ikke etter deg her, så alt du behøver bekymre deg for er når hun skyter på deg.

 

Alt du trenger gjøre nå er å skyte på hu med hagla (eller andre våpen hvis du foretrekker det, men hagla er genial).

 

Det er også lurt å ha med seg et par helsedrikker for sikkerhet skyld.

 

Lenke til kommentar

Jeg har noen spørsmål..

 

1. Hvis man dør.. må man loade tilbake til en save eller må du starte helt forfra..

 

2. Liv, kan man gå i alle mat butikker og steke ting eller ta ting så får man en hel firkant med liv?

 

3. Hvor mange items kan du ha i baggen din?

 

4. Jeg har hørt spillet krasher xboxer, har det skjedd med dere.

 

5. Hva går egentlig spillet ut på?

 

6. Hørte det var noe med 72 hour, er det ekte hours eller er det bare noen få timer.

 

7. Hvor kjøpte dere spillet, spaceworld, EBgames etc?

 

8. Blir det litt små nifst når alle lysene på kjøpesenteret slås av?

 

9. Finnes det noe trygge steder som kanskje i en butikk du kan lukke sikkerhet porten og slappe av litt?.

 

10. Hva synes dere om spillet.

Lenke til kommentar

1. Du kan gjøre begge deler, hvis du starter på nytt begynner du sterkere enn det du gjorde første gang. Man levler opp utover i spillet og du starter på det levelet du dør med.

 

2. Du finner ting å spise her og der, noen gir deg en firkant mens andre gir deg flere.

 

3. Det kommer an på hvilket level du befinner deg på, du starter med 3-4 også går det oppover.

 

4. Det har ikke skjedd med meg.

 

5. Å finne ut hva som egentlig skjer og å komme seg ut derfra, hovedpersonen er en journalist. Det er også en drøss med sidequests.

 

6. Det er ikke ekte timer, jeg husker ikke hvor lang tid en time i spillet er i virkeligheten.

 

7. Jeg kjøpte mitt på platekompaniet.

 

8. Spillet er ikke nifst på noe som helst tidspunkt.

 

9. Ja det finnes diverse safespots her og der.

 

10. Jeg syns det er et fabelaktig spill, utfordrende og masse å gjøre :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...