Gå til innhold

Dead Rising - Tråden for de Levende Døde!


Bone

Anbefalte innlegg

Otis ringer til deg angående de som ikke er Main Story. Om du runner det etter alle casene må du nesten finne ut selv, skjer litt av hvert i det spillet :)

 

Du må få de til å følge deg og eskortere de tilbake til kontoret der Jessie og Otis og gjengen er. Det er ikke alltid like lett vel og merke.

 

Spillet er ikke så vanskelig når de får litt høyere level, litt uvant i starten bare.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Åssen blir man kvitt zombier som holder deg rundt nakken? Jeg veiver den venstre analogen til høyre og venstre mens jeg presser Y fort som fanken, men hva hjelper best? Jeg mister alltid 1 eller 2 liv :(

7583185[/snapback]

jeg bare vrir venstre styrespak rundt i sirkler, men du mister automatisk et liv uansett hva du gjør. unntatt når du har ett liv igjen.

Lenke til kommentar

Jeg har et problem.

 

Jeg har savet langt til helvete unna noen cases, utenom gunshop bossen. Han er umulig å ta i.o.m at jeg kun har kniver.

Prøver jeg å gå til nærmeste case, får jeg expired på alle med engang fordi jeg er for treig.

Da har jeg tre valg: Continue game, load game, eller save status.

 

Er det mulig å da ta Continue game bare for å slakte masse og gå masse opp i level (altså etter cases har expired), og deretter save status og starte som en "superhelt" ?

Lenke til kommentar

Jeg kom i samme knipa at jeg hadde sava på et uheldig tidspungt. Måtte til slutt bite i det sure eplet og starte på nytt. Heldigvis gikk de første oppdragene veldig fort da jeg hadde mye høyere lvl.

 

Å save status og starte som superhelt vil bare gjøre at du blir lei av spillet, da du ikke følger en storyline, og uten quests så blir zombieslaktinga for ensformig.

Lenke til kommentar
Jeg har et problem.

 

Jeg har savet langt til helvete unna noen cases, utenom gunshop bossen. Han er umulig å ta i.o.m at jeg kun har kniver.

Prøver jeg å gå til nærmeste case, får jeg expired på alle med engang fordi jeg er for treig.

Da har jeg tre valg: Continue game, load game, eller save status.

 

Er det mulig å da ta Continue game bare for å slakte masse og gå masse opp i level (altså etter cases har expired), og deretter save status og starte som en "superhelt" ?

7594601[/snapback]

Jepp, det er fullt mulig. det var det jeg gjorde :cool:

Lenke til kommentar

kjøpte meg Xbox 360 og Dead rising på onsdag, og hatt det utrolig gøy :D

har begynt på nytt et par ganger da, ganske vanskelig egentlig, så tenkte å bare ta hoved-cases første gangen jeg kjører gjennom, starter som level 12 neste gang. en ting jeg lurte på; leste litt i game-guiden til Dead rising på Gamespot, hvor de prater om masse shotguns hele tiden. eneste stedet jeg har funnet shotguns er i Huntin' shack, og det er utrolig vanskelig med alle zombiene og nesten null liv rundt... er det meningen å tråle hele veien dit hver gang man skal ha shotgun? :ermm:

 

et tips til de som synes 2nd encounter med Carlito er vanskelig:

 

jeg bare sto bak veggen til sportsbutikken og lot Brad ta ALT livet til Carlito, men Brad kan ikke drepe han. Så når Carlito hadde null liv bare hoppet jeg fram og drepte han med en hockeypuck :shrug:

 

 

en ting til: hvordan får jeg ladet opp kameraet? kommer merke på skjermen med null batteri...

Endret av Spazz
Lenke til kommentar

Det du bør gjøre, eller ihvertfall hva jeg syntes var det beste og mest effektive, er å komme deg bort til våpenbutikken ved siden av supermarkedet og samle opp en haug med Katana. De skjærer igjennom zombier som kniv gjennom varmt smør. Jeg brukte faktisk ikke skytevåpen i det hele tatt gjennom alle Casene, og måtte heller ikke starte på nytt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...