Gå til innhold

Dead Rising - Tråden for de Levende Døde!


Bone

Anbefalte innlegg

Satan så elendig savesystem skal man lete lenge etter....

 

Jeg har spilt noen timer nå, og døde i sted. Tenkte jeg skulle ta meg ei pause, så rett etter jeg døde fikk jeg spørsmål om jeg ville save. Jepp, tenkte jeg...at det sikkert lagret på siste lagringsplass eller whatever...

 

Når jeg setter på spillet nå er savegamet mitt borte. Tydeligvis lagret spillet etter jeg er død ?!?!  Jeg har bare valgmulighet å starte et new game

 

Makan så irritert jeg ble nå. Blir spillet garantert liggende noen dager før jeg får nok mot til å starte igjen. Dritt dritt dritt !!

7237430[/snapback]

 

 

Lønner seg å lese all tekst før man trykker :)

Holdt på å gå i samme felle selv.

Det er uansett ikke noe problem å spille seg dit man var igjen, er ganske lett når man har litt høyere stats på starten.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981234789

hmm husker ikke helt... men når du er inne i spillet trykker du start så er det på noe som heter skills tror jeg på en under meny... der du ser hvor mye av attack. speed osv

Lenke til kommentar

Tenkte jeg skulle få denne tråden på kartet igjen ved å gi noen nyttige tips til spillet:

 

Hvor du kan finne SMG:

- oppå de blå hyllene i på nord-vestsiden av Paradise Plaza. hopp ifra trappa til 2. etasje og følg veien bortover.

- i fontenen på øst-siden av al fresca plaza.

- oppå en av takene i food court.

- I wonderland plaza, oppå en av takene i lekegården.

 

 

Hvis du er ute etter PP points burde du:

- slå på punchingbagene på "FLEXI`N" på vestsiden av Al Fresca plaza.

- løpe på tredemøllene på samme sted.

- kjøre berg-og-dalbanen i Wonderland Plaza.

- steke en pizza :dribble: NAM! :dribble:

 

Her er et utvalg med drikker som du kan lage ved hjelp av blenderne i spillet (bl.a. i food court og Paradize plaza):

- Orange juice + Orange juice = drikker du det vil sjansene for at en bie vil spawne i nærheten av deg bli større.

- mer vil komme snart...

 

Tips for å drepe en psykopat

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Sean i kinoen etter at "a strange group" scoopet har begynt: Så lenge du har plenty av skytevåpen er dette den enkleste bossen du kan ta. etter cutscenen mot Sean og forbi han. hopp opp på midten av teaterscenen, og stå stille. Har du gjort det rett vil han bare løpe rett inn i veggen uten stans. finn fram våpnene dine og sikt og skyt på han til han er død. du trenger sikkert ikke et våpen. jeg kan tenke meg at for eksempel en slegdehammer vil funke meget bra.

 

Andre ting:

- det er en katana oppå en hylle cirka i midten av paradise plaza. du kan komme opp dit via columbian roastmasters i andre etasje. bare hopp ned til den. (Og ja, jeg vet at dette har blitt nevnt før).

-

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Når special agentene invaderer kjøpesenteret, er det smart å vite at de ikke kan skyte oppover. du kan enkelt utrydde en hel arme av soldater hvis du står for eksempel på en hylle eller at annet sted de ikke kan komme til, og bare plaffe dem ned. dette funker best i warehouse, der du går for å komme inn til security room. kom deg opp toppen av hyllene og skyt noen kuler på alle soldatene. da vil alle sammen løpe mot deg. dermed har du et større mål å treffe. det skader heller ikke å kaste ned noen av propan-tankene mot gruppen også sprenge dem opp.

-

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
EN vannvittig enkel måte å få "perfect gunner" achievementen er å ta et fullladet maskingevær fra en av de militære ned til Meat processing area, og tømme hele magasinet mot en av kjøttstykkene som henger ifra taket.

- Istedenfor å la survivors følge deg, følg heller dem! hold inne RT pek mot et sted du vil de skal gå, og press Y. Så kan du bare følge etter dem og hakke opp alle zombiene som måtte følge etter dem. du kan også bruke zombait, slik at zombiene vil angripe deg istedenfor dem(hvordan man lager zombait kommer snart...). Det er mye bedre og raskere til å gjøre det på denne måten.

Endret av Comprade
Lenke til kommentar

har spilt dette spillet en god stund nå og jeg kom ganske langt, etter du har skutt han fyren med maskingevær så han blir borte tenkte jeg at jeg skulle prøve å komme meg tilbake til dit jeg kunne save men da jeg kom ganske langt kom jeg på at du kunne save på do :!: så da måtte jeg gjennom en gang som var stappa med zombier, etter at jeg hadde banka halvparten å sto midt i gangen der ble vist klokken 19:00 :hmm: da fikk alle zombiene rød glødene øyne å gangen jeg sto midt i ble fylt med zombier igjen! der døde jeg :mad: flere som har fått samme skjebne?

Lenke til kommentar
Sitter å lurer på om jeg skal gå til innkjøp av dette spillet, men det er ting som holder meg litt tilbake, nemlig penger.

 

Så derfor lurte jeg på om dette sillet er regionfritt? Så jeg kan bestille fra f.eks Play-Asia.com

7317984[/snapback]

Det står under spillet hvilken region det er til.. :)

7318068[/snapback]

 

Hva med å si det til meg? :)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Nå har jeg begitt meg mer ut på dette spillet og har flere spørsmål. Hvordan vet jeg oppdraget gjelder main eller side story?

 

Så må det nevnes at spillet er virkelig vanskelig i forhold til spill nå til dags. Og siste ting; Hvis jeg runner alle casene til de 72 timene... har "runnet" spillet da?

 

EDIT: Hvordan får jeg survivorsene til en safe place?

Endret av Zic0
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...