Gå til innhold

Dead Rising - Tråden for de Levende Døde!


Bone

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

argh, kjøpte spillet i dag, h... så vanskelig!

Trur jeg driver på case 1-2 .. er en sånn idiot som løper oppe i noe bygg å skyter å kaster noe granater.. Jeg og en annen fyr skal "ta" han.. men er umulig!

Og så er det den forbannade save greia, dør jeg så må man jo bruke 10 min på å komme tilbake dit..

 

Er litt vanskelig å sikte med pistol.. også må man jo stå helt "rolig"

Lenke til kommentar
argh, kjøpte spillet i dag, h... så vanskelig!

Trur jeg driver på case 1-2 .. er en sånn idiot som løper oppe i noe bygg å skyter  å kaster noe granater.. Jeg og en annen fyr skal "ta" han.. men er umulig!

Og så er det den forbannade save greia, dør jeg så må man jo bruke 10 min på å komme tilbake dit..

 

Er litt vanskelig å sikte med pistol..  også må man jo stå helt "rolig"

6898406[/snapback]

 

Det blir MYE enklere bare Frank blir litt tøffere. Faktiskt for lett :)

 

Ingen av phycopatene er spesielt vanskelige, bare man bruker riktig taktikk.

 

Han første "idioten" Carlito, kan være litt vrien, siden det kommer såpass tidlig i spillet, og man bare har en ussel pistol.

 

Tips er og save på do i paradise plaza, slik at det er bare og løpe over parken før du skal ta han.

 

Grab også med deg UZI'n, den gjør ting litt enklere.

Lenke til kommentar

Hei og hallo mine venner. Jeg og en venn har virkelig problemer med bossen i case 2-2 eller hva. Det er når dokotorn henger over zombiene og jeg vet rett og slett ikke hva jeg skal gjøre ! Vi har prøvd følgende: Drepe zombiene under professoren, Drepe han italienske fyren, men ingen av dele går rett og slett! Trenger hjelp asap!

 

 

- Kåre-Magnus

Lenke til kommentar
Hei og hallo mine venner. Jeg og en venn har virkelig problemer med bossen i case 2-2 eller hva. Det er når dokotorn henger over zombiene og jeg vet rett og slett ikke hva jeg skal gjøre ! Vi har prøvd følgende: Drepe zombiene under professoren, Drepe han italienske fyren, men ingen av dele går rett og slett! Trenger hjelp asap!

 

 

- Kåre-Magnus

6903534[/snapback]

 

Det jeg gjorde var å først drepe alle zombiene under doktoren og så gikk jeg løs på han andre karen helt til han mistet så mye live at cut-scenen startet!

Lenke til kommentar

For det første var det en liten spoiler, for det andre er han sør-amerikansk, og for det tredje har jeg bare to ting å si, men synes jeg burde si 3 når jeg først sier 1 og 2.

 

Case 2-2

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

Jeg bare tok med meg motorsagene til Frank og sagde han i hjel. Ellers er det vel bare å skyte?

Lenke til kommentar

Jadda, så nå klarte jeg han derre Carlito.. og rett etter det gikk jeg på do-jakt for å save.. men fant ingen! SPauset å spise litt middag imens, og gikk på do-jakt igjen.. men neeeida! Tok noen oppgaver (1-4?) men så endte det hele opp med att jeg døde etter en times jakt for å save! Så nå er de tilbake til begynnelsen.. lurer på om det spillet her skal tilbake til EBgames, har ikke tålmodighet til sånt

Lenke til kommentar
Det er jo plenty av doer rundt omkring. Det er jo bare å dra fram kartet og se etter S merket

6905461[/snapback]

 

Jippi! Prøvde det engang og gikk etter en "S", kom fram var det ett låst SECURITY rom.. så da gadd jeg jo ikke det lenger, nå har jeg bare løpt rundt uten mening å tittet etter bathrooms!

Ush, orker ikke å begynne helt fra begynnelsen igjen.. får se om jeg får lyst til å spille igjen i morgen men nå frister Saints Row en god del mer!

Lenke til kommentar
Det er jo plenty av doer rundt omkring. Det er jo bare å dra fram kartet og se etter S merket

6905461[/snapback]

 

Jippi! Prøvde det engang og gikk etter en "S", kom fram var det ett låst SECURITY rom.. så da gadd jeg jo ikke det lenger, nå har jeg bare løpt rundt uten mening å tittet etter bathrooms!

Ush, orker ikke å begynne helt fra begynnelsen igjen.. får se om jeg får lyst til å spille igjen i morgen men nå frister Saints Row en god del mer!

6905572[/snapback]

 

det er sikkerhetsrommet du bruker...du bare tok den veien du gikk igjennom første gangen :p Du ser Otis sveise døra i en cutscene.

Masse andre savepunkter på kartet du kan bruke.

Lenke til kommentar
Det er jo plenty av doer rundt omkring. Det er jo bare å dra fram kartet og se etter S merket

6905461[/snapback]

 

Jippi! Prøvde det engang og gikk etter en "S", kom fram var det ett låst SECURITY rom.. så da gadd jeg jo ikke det lenger, nå har jeg bare løpt rundt uten mening å tittet etter bathrooms!

Ush, orker ikke å begynne helt fra begynnelsen igjen.. får se om jeg får lyst til å spille igjen i morgen men nå frister Saints Row en god del mer!

6905572[/snapback]

 

Kanskje smartere å prøve mer en 1 gang ?

Alle "S"'ne er savepoints, utenom den du prøvde. Vel den er det den også, men da må du tilbake til taket, noe som man gjør ganske mange ganger i løpet av spillet.

Lenke til kommentar
Regna med du drepte dem med biler som respawner?

Eller er det noe annet triks?

6886897[/snapback]

 

 

biler og maintaince tunnel ja :)

6887655[/snapback]

 

jesus, det må ha tatt lang tid?

1 bil holder omtrent til 1000 zombier, og har du flaks crasher den rett utenfor

slakte rommet, så er det bare gå inn og ut, vips ny bil.

 

Eller har du noe annet triks?

Lenke til kommentar
jesus, det må ha tatt lang tid?

1 bil holder omtrent til 1000 zombier, og har du flaks crasher den rett utenfor

slakte rommet, så er det bare gå inn og ut, vips ny bil.

 

Eller har du noe annet triks?

6907312[/snapback]

 

Bil fra parkerings plass. Første til venstre og bare kjøre til du finner en truck. Deretter ned til rundkjøringa og snu tilbake til parkeringsplassen

 

Rince and repeat. tok vel 3 timer ca

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

ja de kommer tilbake. 1 eller 2 ganger, tilslutt ble dem borte aner ikke hvorfor... men et lite tips til "bossene" hvis de fengsel fuglene er ute og kjører, drep dem og ta kanonen bakpå bilen... 2 skudd av dem så er "bossene" ferdig..

Lenke til kommentar

Om du går tom for tid, hva da.....

Eg mangler ca. 5 minutte for å fullføre CASE8-4.

Er eneste valget å start spillet fra starten av eller.....

Eg har prøvd flere ganger om eg kan rekke frem i tide, men ikkje tale om.

 

Eg løper/kjører fra Security room og ned under kjøpesentert og dreper slakten. Deretter skal eg opp til hu dama som hacker på pcen til broren, men eg når ikkje frem i tide.ARG

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...