Gå til innhold

Dead Rising - Tråden for de Levende Døde!


Bone

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

Real MegaMan Buster er min favoritt...den er så sykt kraftig :)

6859705[/snapback]

 

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

Real Mega Man Buster? Tror bare jeg har funnet fake Buster jeg. Fant den i butikken ved kinoen. Skyter baseballer eller noe, men er langt fra sykt kraftig :(

 

Ellers er det råeste våpen å ha den MG tingen du kan ta fra convicts bilen, dreper bossene med 30 skudd :D

Lenke til kommentar
Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

Real MegaMan Buster er min favoritt...den er så sykt kraftig :)

6859705[/snapback]

 

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

Real Mega Man Buster? Tror bare jeg har funnet fake Buster jeg. Fant den i butikken ved kinoen. Skyter baseballer eller noe, men er langt fra sykt kraftig :(

 

Ellers er det råeste våpen å ha den MG tingen du kan ta fra convicts bilen, dreper bossene med 30 skudd :D

6859722[/snapback]

 

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

Får den hvis du klarer Zombie Genocided achievmenten og deretter fullfører spillet du er i. Altså IKKE save and quit men spill ferdig de 72 timene. Da får du en Real MegaMan Buster i security rommet med 300 kuler. Den dreper første bossen på 1 skudd. og hvis den går tom for kuler eller du mister den så respawner den alltid i security rommet :)
Lenke til kommentar

Dette irriterer vettet av meg!

 

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

Jeg skal nå hjelpe Brad med å ta knekken på Carlito for andre gang, og redde professoren. Jeg har ingen distansevåpen, kun noen slegger etc - har prøvd katana og krigsøksen, men Carlito er bare så dreven med den rifla! Hvor finner jeg distansevåpen?!
Lenke til kommentar

Begynn å skriv hva spoilerteksten inneholder .. hvilken case det er snakk om! Ellers så er det nesten så spoilertags er unødvendig! Nå er det slik at jeg tenkte kanskje jeg skulle se om jeg kunne hjelpe mange av dere, men jeg hadde aldri sett hadde jeg visst at dere hadde kommet lengre enn meg, noe som dere hadde..

Lenke til kommentar
Dette irriterer vettet av meg!

 

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

Jeg skal nå hjelpe Brad med å ta knekken på Carlito for andre gang, og redde professoren. Jeg har ingen distansevåpen, kun noen slegger etc - har prøvd katana og krigsøksen, men Carlito er bare så dreven med den rifla! Hvor finner jeg distansevåpen?!

6861710[/snapback]

 

Case solved!

 

Er det noen der ute som har noen tips til hvor og hvordan jeg redder folk i nød?

Lenke til kommentar

Du går for det meste og snakker til dem. Noen er litt mer tricky, men det er for det meste bare å snakke til dem til de blir med, så tar du med dem inn i Security Room. De som ikke kan gå på du bare få bort til kanten der du må hoppe opp, også setter du Waypoint over kanten, så klatrer de opp selv. Har du såpass mange overlevende at alle prøver å komme seg opp samtidig og setter seg fast må du bare løpe inn i mengden og dytte de unna hverandre, så løser det seg etterhvert.

Lenke til kommentar

Skal bare tilbake til Security Room, hvis jeg husker riktig. Cutscene starter når du går inn den gule døra.

 

EDIT:

Spørsmål om slutten

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

"And yet he said his belly was not full" eller noe sånt. Hva i all verden skal det bety? Skjønner at det er et hint til en toer, men har jeg drept 6000 zombier for den slutten der?! De kunne gjort det bedre synes jeg.

Endret av Solid Snake
Lenke til kommentar

Case 4.2

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

Jeg har latt være å gjøre Isabella-oppdraget, og tidsmåleren er tom. Bør jeg engasjere meg med dette oppdraget? Prøvde å gjøre dette, og overvant henne - til ingen nytte. Alle fremtidige cases ble ødelagt. Noe jeg kan gjøre med det?
Lenke til kommentar
Case 4.2

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

Jeg har latt være å gjøre Isabella-oppdraget, og tidsmåleren er tom. Bør jeg engasjere meg med dette oppdraget? Prøvde å gjøre dette, og overvant henne - til ingen nytte. Alle fremtidige cases ble ødelagt. Noe jeg kan gjøre med det?

6872459[/snapback]

 

enten loade hvis du har et savegame med god tid eller begynne på nytt :p

Lenke til kommentar
Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

Får den hvis du klarer Zombie Genocided achievmenten og deretter fullfører spillet du er i. Altså IKKE save and quit men spill ferdig de 72 timene. Da får du en Real MegaMan Buster i security rommet med 300 kuler. Den dreper første bossen på 1 skudd. og hvis den går tom for kuler eller du mister den så respawner den alltid i security rommet :)

6859957[/snapback]

 

Har du altså klart den achivementen? Damn boy! That's some serious zombie-killing! Vet ikke om jeg har tålmodighet til det jeg, drept 5000 zombies til nå, 47000+ to go... :hmm:

Lenke til kommentar
Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

Får den hvis du klarer Zombie Genocided achievmenten og deretter fullfører spillet du er i. Altså IKKE save and quit men spill ferdig de 72 timene. Da får du en Real MegaMan Buster i security rommet med 300 kuler. Den dreper første bossen på 1 skudd. og hvis den går tom for kuler eller du mister den så respawner den alltid i security rommet :)

6859957[/snapback]

 

Har du altså klart den achivementen? Damn boy! That's some serious zombie-killing! Vet ikke om jeg har tålmodighet til det jeg, drept 5000 zombies til nå, 47000+ to go... :hmm:

6872897[/snapback]

 

Tar ikke grusomt lang tid men en stund ja. Hadde rundt 30 timer igjen på klokka når jeg var ferdig så da fikk jeg tid til gourmet achievmenten og :)

Lenke til kommentar
Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

Får den hvis du klarer Zombie Genocided achievmenten og deretter fullfører spillet du er i. Altså IKKE save and quit men spill ferdig de 72 timene. Da får du en Real MegaMan Buster i security rommet med 300 kuler. Den dreper første bossen på 1 skudd. og hvis den går tom for kuler eller du mister den så respawner den alltid i security rommet :)

6859957[/snapback]

 

Har du altså klart den achivementen? Damn boy! That's some serious zombie-killing! Vet ikke om jeg har tålmodighet til det jeg, drept 5000 zombies til nå, 47000+ to go... :hmm:

6872897[/snapback]

 

Tar ikke grusomt lang tid men en stund ja. Hadde rundt 30 timer igjen på klokka når jeg var ferdig så da fikk jeg tid til gourmet achievmenten og :)

6873277[/snapback]

 

Regna med du drepte dem med biler som respawner?

Eller er det noe annet triks?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...