Blomvik Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Mer nøyaktig så finner du batteri i kamerabutikkene. Lenke til kommentar
Dagon Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Hey, jeg har fått på meg en djevelmaske i spillet, men er lei av denne nå. Hvordan fjerner jeg den? Lenke til kommentar
Comprade Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 bytter den ut med en annen maske/frisyre Lenke til kommentar
medlem-108338 Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Hey, jeg har fått på meg en djevelmaske i spillet, men er lei av denne nå. Hvordan fjerner jeg den? 9579725[/snapback] vis ikke jeg husker feil kan du bare gå til security rommet og trykke på eskene under trappa så får du alle di første klærna t bake .. Lenke til kommentar
T-Bear91 Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 eller så kan du gå på et toalett og trykke på B når du er i nærtheten av speilet. hvilket som helst toa Lenke til kommentar
Hi5 Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Noen andre enn meg som har problemer med å lese dialog-teksten? På min 7år gamle tv (ikke flat-tv vel å merke) er teksten såpass liten at den er kornete og uleselig.. Peiling på om dette kan fikses? har testa forskjellige innstillinger på tv'en, men det hjelper ikke. Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 (endret) hei. jeg er ganske sikker på at det ikke kan fikses, fordi det virker som alt av tekst i DR er lagd for HD. når jeg spiller på pc-monitoren med VGA-kabel er det sylskarpt bilde og klokkeklar, stor fin tekst, men på 37" plasma'n i stua klarer jeg ikke lese teksten selv om jeg har på briller og sitter nesten inni tv'en. tv'en er ikke HD-klar. Endret 5. oktober 2007 av vetle89 Lenke til kommentar
Hi5 Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Kjipt.. jaja, får se om jeg får koblet med opp mot pc-monitor jeg og da Lenke til kommentar
Dagon Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Jeg spiller på vanlig 32" crt, og klarer å lese tekstene. De blir ganske smått, men fullstendig lesbart. Vel og merke så har jeg kjøpt advanced rgb scart cable, elns. Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Begynte på dette fot et par dager siden... Hadde kommet ganske langt. Ca spilt i 5 timer. Hadde akkurat tatt dem tre folka to med Sniper tror eg det var. Men i så fall så savet eg så rakk eg aldri bort deg eg sku så eg fikk Neon vanish into darkness. Så må begynne helt på nytt som er helt uaktuelt akkurat nå. Ble ganske forbanna Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Makan til skuffende greier skal man lete lenge etter. Spillet er sykt underholdende, men hva hjelper vel det når man spiller i timesvis, saver, og får ikke lov til å fortsette neste gang jeg loader, fordi jeg var "for treg." jaja... Lenke til kommentar
Comprade Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Da er det din feil, som surret for mye med andre ting. Ikke utviklernes Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå