Gå til innhold

Dead Rising - Tråden for de Levende Døde!


Bone

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Takk skal du ha!

 

Det var ikke så mange spoilere der, kun oversikt over bossene, det har ikke så mye å si egentlig.

 

Hva er det mest effektive måten å levle på? Drepe, ta bilder, andre ting?

7919850[/snapback]

 

Jeg syntes at den mest effektive måten kanskje er å få til store eskorter, men det kan være vanskelig, i alle fall når man er lav level.

 

Personlig så har jeg ikke tatt så mye bilder, men jeg tror du kan innhente en del xp/poeng der også.

Er en del å hente på å massakrere kultister også (når de kommer inn i spill). :thumbup:

Lenke til kommentar

Yeah, traff på de kultistene, men jeg ble fanget av dem..

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Så våknet jeg opp i en eske, og gikk 10 meter, så møtte jeg på 10-15 stykker av de gærningene, så tok de livet av meg, hadde verken våpen eller noe annet, så jeg hadde ikke en sjanse. Har du noen tips om hvordan man burde stikke av? Hvis jeg skulle bli fanget igjen senere. :wee:
Endret av Bertelsen
Lenke til kommentar
Yeah, traff på de kultistene, men jeg ble fanget av dem..

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Så våknet jeg opp i en eske, og gikk 10 meter, så møtte jeg på 10-15 stykker av de gærningene, så tok de livet av meg, hadde verken våpen eller noe annet, så jeg hadde ikke en sjanse. Har du noen tips om hvordan man burde stikke av? Hvis jeg skulle bli fanget igjen senere. :wee:

7919959[/snapback]

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Jeg foretrekker å unngå det, ettersom det ikke er noen ting positivt av å bli kidnappet av de. Du kommer deg ut derifra ved å drepe alle kultistene (du får en kode som du kan bruke på ytterdøra).

 

Det ligger et sverd på det røde teppet som du kan hakke på dem med, ellers så er det vel en liten stige også som du kan bruke.

 

Lite tips til, når du slåss med kultistene så prøv å være mest mulig i bevegelse slik at de ikke klarer å bedøve deg.

Endret av savitri
Lenke til kommentar
Ellers må jeg si at jeg er en liten rotekopp, kjøpesenteret er jo så ekstremt stort, finner ingenting. Kan noen komme med en pekepinn om hvor jeg finner noen 'ekstreme' våpen? Katana, SMG'er, osv. :)

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Small Chainsaw + 3 stykk bøker (Entertainment, Engineering, Criminal Biography) er alt du trenger. Du får tak i Small Chainsaw etter at du har knertet Adam.

 

Lars

Lenke til kommentar

Det samme skjedde med meg. Var sikkert på at jeg hadde spist alle typer mat og alle variantene av maten, men ikke noe achievement. Rakk desverrre ikke å prøve på nytt før tide gikk ut. :no:

 

Nå er jeg dessuten i min andre "orker ikke lenger å spille det så jeg spiller alle andre spill til lysten atter en gang kommer tilbake" periode, så jeg får ikke sjekka ut det igjen før en liten stund... ;)

Lenke til kommentar

Herregud nå fikk jeg lyst til å spille gjennom Dead Rising igjen! Hm... noen som har noen tanker angående Dead Rising 2? Mine tanker om det er at det muligens kan være i en by, hvor man kan kjøre til forskjellige bydeler, redde folk fra bygninger og ta dem med i bil tilbake til safehouset ditt osv. Ut i fra historien på Dead Rising er det jo ikke umulig at hele USA kan bli dekt av zombier.

Lenke til kommentar

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Det blir jo det. Det får man se i introen. Man hører at det er rapportert zombie-utbrudd over hele verden.

 

Jeg tror at (hvis det kommer(noe som nesten er garantert ;) )) dead rising 2, så tror jeg at det blir i en by ja. Kanskje Willamette, eller en del av den. Tror jeg i allefall :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...