Gå til innhold

Dead Rising - Tråden for de Levende Døde!


Bone

Anbefalte innlegg

Fikk endelig mitt på fredag. Trodde det var i tollen. Tok nesten 3 uker fra play.com, men kom ikke som sånn tolloppkrav. Jaja, får håpe det ble toll og momsfritt. (Men kjenner jeg tollen rett kommer det en regning om 6 mnd.)

 

Har ikke fått spillt det så veldig mye men er ivertfall på lv 21 og har 280 av 1000 GP. Er ferdig med Case 3-1.

 

Genialt spill. Gleder meg allerede til Dead Rising 2.

Endret av Highlander
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Wtf?! Jeg fikk slutt c, når jeg skulle ha fått slutt a elns, jeg tok alle oppdragene, og jeg rakk og gå til helipaden i god tid, sto midt oppe på det store H merket, men likevel så kommer bare den slutten der han fyren ser i kikkerten og sier bare "this doesent look good" også blir han spist.

 

skulle ikke jeg fått slutt a? jeg tok alle oppdragene, jeg reddet ca 10 personer, jeg tok alle bombene han carlito hadde plasert osv. jeg var tidsnok på helipaden.

 

ikke unlocka jeg annet en den fange drakta og et par støvler heller.

Endret av marius90
Lenke til kommentar

nå ble jeg sur. Fikk "Zombie Genocider (Defeat at least 53,594 zombies)" så fant jeg ut etterpå jeg sluttet gamen at en må spille ferdig 72t mode for å unlocke "Real Mega Blaster". Etter 3 timer med dreping av zombier så må jeg gjøre det om igjen for å få den.

Endret av Highlander
Lenke til kommentar
nå ble jeg sur. Fikk "Zombie Genocider (Defeat at least 53,594 zombies)" så fant jeg ut etterpå jeg sluttet gamen at en må spille ferdig 72t mode for å unlocke "Real Mega Blaster". Etter 3 timer med dreping av zombier så må jeg gjøre det om igjen for å få den.

7853410[/snapback]

Hehe, passer med en D'oh! der :p

 

Hva brukte du til å drepe alle med, og hvor? Fant ut at den bilen til fangene og maintenance tunnels er en genial kombo. Kjørte ned nesten 2000 zombier på ca. 10 minutter.

 

edit: Begynte forresten også på nytt, gikk mye bedre andre gangen gjennom, mest pga du beholdt levlene dine, noe jeg ikke visste :p

Endret av Saddlefall
Lenke til kommentar

Okay, trenger hjelp nå!

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Jeg møtte nettopp på de folka med de grønne maskene, de skulle ofre ei dame eller noe? Så jeg dret i dem, hadde lite liv og måtte save. Plutselig kom det frem 'And the truth faded into darkness' eller noe, så mistet jeg alle de resterende casene, hva skjer?!
Lenke til kommentar

Da har du nok mislyktes med et av casene, for kommer du for sent til Security Room får du ikke med deg noe - og mislykkes. Som du vet, står det jo i Case-filen når hvert case begynner. Det er viktig å følge med på hva klokken er :)

Endret av PhoboS87
Lenke til kommentar
Men jeg rakk det jo, det kom frem 'next case begins 1100 am' eller noe, og klokken var 0400 pm.

 

Du får bare meldingen når du misser et case, så enten har du blingset på tidspunktet eller så er det en god gammeldags bug. Tåpelig at man ikke har flere save-slots, hadde løst mange slike problemer...

 

Edit: 4 pm -> 11 am høres lenge ut, kan ikke huske at det var noen så lang pause mellom casene, sikker på at ikke casen kunne påbegynnes 11.am og måtte være ferdig innen 4pm? Hvilken case er det snakk om?

 

Lars

Endret av LarsBarstad
Lenke til kommentar
Men jeg rakk det jo, det kom frem 'next case begins 1100 am' eller noe, og klokken var 0400 pm.

 

Du får bare meldingen når du misser et case, så enten har du blingset på tidspunktet eller så er det en god gammeldags bug. Tåpelig at man ikke har flere save-slots, hadde løst mange slike problemer...

 

Edit: 4 pm -> 11 am høres lenge ut, kan ikke huske at det var noen så lang pause mellom casene, sikker på at ikke casen kunne påbegynnes 11.am og måtte være ferdig innen 4pm? Hvilken case er det snakk om?

 

Lars

7875938[/snapback]

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Husker ikke helt hvilken case det var, men jeg hadde nettopp hentet medisin til han negeren. Plutselig mistet jeg alle casene. Kan det ha noe med at jeg ikke reddet hun jenta som skulle bli ofra?

 

Men det har ikke så mye å si, startet enkelt og greit på nytt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...