Gå til innhold

Dead Rising - Tråden for de Levende Døde!


Bone

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du må ha et minimum av spillferdigheter for å nyte dette spillet.

 

Jeg leste mye om hvordan save systemet var på forhånd så jeg var forberedt på det. Følte ikke at save-systemet var noe stort problem jeg. Men bortsett fra det er spillet helt klart vanskelig. Jeg har kommet meg gjennom 72 hour mode, men overtime mode har foreløpig blitt for vanskelig. Jeg har lagt spillet på hylla nå, men jeg kommer helt sikkert å ta det fram igjen. Dette spillet tåler flere gjennomspillinger og man kan jo bruke samme save flere ganger og maksimalisere Frank's evner.

Lenke til kommentar
Hva må man gjøre for å få overtime mode på dead rising?

 

jeg vil ha et bra svar.

7783089[/snapback]

 

Du må gjøre alle casene på 72-timers moden og møte opp på helikopter-plassen kl. 12 på den siste dagen. Det var nå det jeg gjorde, i hvert fall. Og ja, ikke bli tatt til fange av Special Forces-folka, tror jeg.

Lenke til kommentar
hva gjør man på overtime moden?

7783321[/snapback]

 

Historien i spillet fortsetter, rett og slett. Du finner ut hva som skjer videre etter eningen på 72-timers delen.

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

Du må finne en antidote for zombiefiseringen, og så komme deg vekk derfra, samtidig som du må holde deg skjult for special forces-soldater og helst ikke bli drept av zombiene. Det er veldig vanskelig, men jeg fikk det til etter en stund. Det er veldig kult, og absolutt verdt å runde!

Lenke til kommentar
Og ja, det er 5 endinger. fra A til F.

7769839[/snapback]

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

Har fått tre endings nå, tror jeg.

 

1. Der hvor jeg runder 72 timers-delen når jeg har gjort alle casene. Da får jeg den endingen hvor helikopteret crasher, zombiene kommer tilbake og Frank svimer av.

 

2. Når jeg runder 72-timers delen og ikke gjør alle casene, men møter opp på helikopterplassen kl. 12. Da flyr jeg av gårde i helikopteret med Jessie og Brad og de andre overlevende (?).

 

3. Når jeg runder Overtime-moduset, og banker gørra ut av han fyren tanksen.

 

Hvilke endings er dette, og hvordan får man de andre endingsene?

Lenke til kommentar
Til one og deusex:

 

2: det Kent er ute etter er et bra erotica-foto. Det står ikke noe sted, men det er det du skal ha. Et bra sted å få det på er hvis du følger storyen fram til

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Brad blir skutt i leggen av Carlito(Når han står å sniper) Han vil ligge på senga i security room, og hu Jessie vil sette seg ved siden av henne
Ta bilde av henne. Sikt mot hennes "kremt" nedre deler, men pass på og få med hennes "host"

brystkasse. Du får ganske mye hvis du gjør det rett :cool:

 

3: Når du skal ta zombie ride, så må du gjøre det i et sted hvor det er zombier tett i tett. Når du da kommer opp på en zombie, beveger du deg rundt med styrespaken. er det ikke mange nok i nærheten funker det ikke...

 

Og ja, det er 5 endinger. fra A til F.

7769839[/snapback]

 

5 endinger A-F?....A, B, C, D, E, F...blir ikke det 6? jeg har foreløpig bare tatt 2 av dem...

Lenke til kommentar
Du må gjøre alle casene på 72-timers moden og møte opp på helikopter-plassen kl. 12 på den siste dagen. Det var nå det jeg gjorde, i hvert fall. Og ja, ikke bli tatt til fange av Special Forces-folka, tror jeg.

 

Jeg ble fanget av Special Forces gjengen, rømte til helipad'en og fikk Overtime modusen.

 

Lars

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...