Terje0 Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Det er et fustrerende og ikke bra spill. har lagt det ut på qxl. Lenke til kommentar
Robert. Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Det er et fustrerende og ikke bra spill. har lagt det ut på qxl. 7773254[/snapback] Det er et utrolig bra spill.. Greide du ikke og ta et oppdrag? Så ble du lei Lenke til kommentar
Terje0 Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Hva er det som er så bra da? at man ikke kan save når man vil, at man dør hele tiden, de du skal redde klarer ingen ting. Lenke til kommentar
Tomtruck Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Du har bare gitt opp for tidlig. Synes også det var veldig vanskelig i begynnelsen, men etterhvert som jeg ble kjent på senteret og hvor alle save punktene var, ble det lettere. Og ting og tang til å drepe zombiene finnes jo overalt. Genialt spill Lenke til kommentar
_norse_ Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Du må ha et minimum av spillferdigheter for å nyte dette spillet. Jeg leste mye om hvordan save systemet var på forhånd så jeg var forberedt på det. Følte ikke at save-systemet var noe stort problem jeg. Men bortsett fra det er spillet helt klart vanskelig. Jeg har kommet meg gjennom 72 hour mode, men overtime mode har foreløpig blitt for vanskelig. Jeg har lagt spillet på hylla nå, men jeg kommer helt sikkert å ta det fram igjen. Dette spillet tåler flere gjennomspillinger og man kan jo bruke samme save flere ganger og maksimalisere Frank's evner. Lenke til kommentar
rjpa Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Hva må man gjøre for å få overtime mode på dead rising? jeg vil ha et bra svar. Lenke til kommentar
deusex Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Hva må man gjøre for å få overtime mode på dead rising? jeg vil ha et bra svar. 7783089[/snapback] Du må gjøre alle casene på 72-timers moden og møte opp på helikopter-plassen kl. 12 på den siste dagen. Det var nå det jeg gjorde, i hvert fall. Og ja, ikke bli tatt til fange av Special Forces-folka, tror jeg. Lenke til kommentar
rjpa Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 hva gjør man på overtime moden? Lenke til kommentar
deusex Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 hva gjør man på overtime moden? 7783321[/snapback] Historien i spillet fortsetter, rett og slett. Du finner ut hva som skjer videre etter eningen på 72-timers delen. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Du må finne en antidote for zombiefiseringen, og så komme deg vekk derfra, samtidig som du må holde deg skjult for special forces-soldater og helst ikke bli drept av zombiene. Det er veldig vanskelig, men jeg fikk det til etter en stund. Det er veldig kult, og absolutt verdt å runde! Lenke til kommentar
deusex Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Og ja, det er 5 endinger. fra A til F. 7769839[/snapback] Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Har fått tre endings nå, tror jeg. 1. Der hvor jeg runder 72 timers-delen når jeg har gjort alle casene. Da får jeg den endingen hvor helikopteret crasher, zombiene kommer tilbake og Frank svimer av. 2. Når jeg runder 72-timers delen og ikke gjør alle casene, men møter opp på helikopterplassen kl. 12. Da flyr jeg av gårde i helikopteret med Jessie og Brad og de andre overlevende (?). 3. Når jeg runder Overtime-moduset, og banker gørra ut av han fyren tanksen. Hvilke endings er dette, og hvordan får man de andre endingsene? Lenke til kommentar
Robert. Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 deusex, du redder bare Jessie og Otis på 2'ern Lenke til kommentar
123456789101112 Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Til one og deusex: 2: det Kent er ute etter er et bra erotica-foto. Det står ikke noe sted, men det er det du skal ha. Et bra sted å få det på er hvis du følger storyen fram til Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Brad blir skutt i leggen av Carlito(Når han står å sniper) Han vil ligge på senga i security room, og hu Jessie vil sette seg ved siden av henne Ta bilde av henne. Sikt mot hennes "kremt" nedre deler, men pass på og få med hennes "host"brystkasse. Du får ganske mye hvis du gjør det rett 3: Når du skal ta zombie ride, så må du gjøre det i et sted hvor det er zombier tett i tett. Når du da kommer opp på en zombie, beveger du deg rundt med styrespaken. er det ikke mange nok i nærheten funker det ikke... Og ja, det er 5 endinger. fra A til F. 7769839[/snapback] 5 endinger A-F?....A, B, C, D, E, F...blir ikke det 6? jeg har foreløpig bare tatt 2 av dem... Lenke til kommentar
Comprade Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Se, så flink jeg er til å stave! :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Vedder på det er en fyr i tollvesenet som sitter og spiller Dead Rising nå... Lenke til kommentar
Comprade Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Husk på ordtaket: "den som venter på noe godt, må vente jæææsklig lenge" Spill gears imens du Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Av en eller annen merkelig grunn har jeg ikke fått jump kick ennå (pleier å få det etter jeg har reddet de første folka på taket). Er det noe spesifikt man må gjøre for å få jumpkick? Er level 3. Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 synd å ikke få Jump kick da, dette er imo en at de mest nyttige skillsene. Lenke til kommentar
123456789101112 Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Se, så flink jeg er til å stave! :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: 7784901[/snapback] Hehe , var ikke sånn ment. Men tenker jeg skal prøve meg på alle endingene, da er det litt greit og vite hvor mange det er...sliter litt med å finne dette...noen som vet om det er 5 eller 6 forskjellige endinger i Dead Rising? Lenke til kommentar
Comprade Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Det er fem forskjellige endinger. beklager skrivefeilen Lenke til kommentar
LarsBarstad Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Du må gjøre alle casene på 72-timers moden og møte opp på helikopter-plassen kl. 12 på den siste dagen. Det var nå det jeg gjorde, i hvert fall. Og ja, ikke bli tatt til fange av Special Forces-folka, tror jeg. Jeg ble fanget av Special Forces gjengen, rømte til helipad'en og fikk Overtime modusen. Lars Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå