Gå til innhold

Dead Rising - Tråden for de Levende Døde!


Bone

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hvordan skal man klare og få tak i bombene nede i tunellene? jeg har prøvd sikkert 20 ganger nå, og jeg får kun tak i 1 bombe!

 

jeg tar den motorsykkelen og kjører frem til bombe nr 1, så må jeg jo forlate sykkelen pga jeg må kjøre den heisen, men jeg har jo null sjangs til å løpe rundt nede i der, tok med meg alt jeg fant av kraftige våpen, men har uansett ikke sjangs, er rett og slett for mange zombier der nede.

 

og i tillegg så ringer jo han fyrn og maser om at jeg må forte meg tilbake fordi det har klikka for en av de jeg redda, men hvordan skal jeg rekke tilbake dit og samtidig klare og ta alle bombene? begge har jo lik tidsfrist! dritt spill! :wallbash:

Lenke til kommentar

Dette spillet er konge! Jeg er helt hekta. Hatet det i begynnelsen, da jeg hadde så lite liv og alt mulig, men nå som jeg er på level 32 (tror jeg), er alt så mye lettere.

 

Men lurer på et par ting:

 

1. Hvordan dreper man han gun-bossen i våpenbutikken? Jeg vet ikke helt hvor jegskal søke dekning, fordi han skyter meg jo bare uansett hvor jeg står. Og jeg kan jo ikke drepe han med motorsag, fordi da slår han jo meg bare over ende. Skytevåpen kommer jeg knapt over; pistoler funker jo svært dårlig.

 

2. Hvordan fullfører man foto-scoopet med han Kent (tullete fyr med piggsveis)? Altså, ikke det første helt i begynnelsen, men "photo challenge". Velger fram et bilde med 10 000 i score, men han fniser og ler av meg bare, og scoopet er ferdig. Hva f*** gjør jeg her?

 

3. Har fått zombie ride-skillsen. Men når jeg bruker den, klarer jeg bare å klarte opp på hodet til èn zombie. Kort tid etterpå detter jeg ned igjen. Hvordan "løper" man avgårde på huene til zombiene? Dette hadde vært veldig kjekt nedi maintenance-tunnelene.

 

4. Apropos maintenance-tunnelene: Hvor finner man maintenace key der nede? Har prøvd å lete etter den nå som jeg er i overtime-modus, men finner den bare ikke.

 

5. Hvor lang tid tar det ca. for å få zombie genocider-achievmenten når man kjøre ned zombier nedi kjellertunnelene på senteret?

 

Følgende to siste spørsmål inneholder mulige spoilers. Anbefales kun å lese til dem som kun har rundet heel spillet, inkl. overtime modus.

 

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

6. Hvordan dreper man sistebossen? Altså han army-fyren i tanksen? Klarer tanksen, den er grei. Men når jeg skal sloss mot han fyren, tar han stadig vekk et grep rundt halsen min og kverker meg. Prøver å slå han, men han dodger bare slagene mine. Hjelp!

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

7. Hvor mange endings er det? Har fått den endingen der helikopter-piloten dør etter å ha fullført alle casene på 72H-delen. Finnes det mange andre endings enn denne? En happy-ending der helikopter-fyren ikke dør, f.eks? Vennligst ikke si hva som skjer i de ulike endingene, jeg bare lurer på om det finnes mange endings, og en evt. happy ending.

 

Lenke til kommentar

1

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Det jeg gjorde var og hjemme meg back de runde greiene.. Vær gang han lader hopp over og slå til han han kaster deg over.. Gjenta og gjenta.. Det er også bra og bære de runde greiene bort til kassa.

 

2

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Har akkurat the samme problemet.. Greier det ikke selv

 

3

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Prøver på det samme er lvl 50 men greier det ikke selv.

 

4

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Når du tar den røde bilen når du kommer ned ta til høyre sving in til venstre så kommer du til en liten blidgate gå inn døren gå mot høyre så finner du maintance keyen inne i lageret der nede.

 

5

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Det tar rundt 3 timer og 30 min. Spilletid.

 

6

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Det er ganske vanskelig og ta han hvis man er low level hvis du er over lvl 25 kan du bruke knee trikset 4, 5 ganger på han så er han død.

 

7

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Tror det er 5 endinger.
Lenke til kommentar
Les igjennom tråden. jeg har allerede svart på dette her gaske nylig. Se på side 11 eller noe sånt :thumbup:

 

Dead rising er IKKE et drittspill!! Bare meget vanskelig til tider.

7768706[/snapback]

 

Fant den bilen der nede, men den er helller ikke kraftig nok da, kommer til siste bomba så bryter bilen sammen, så prøvde jeg å løpe, jeg kom et stykke, men jeg ble kjørt ned av han cartlito fyren, uansett så hadde jeg ikke klart å løpe gjennom, for mye fiender der.

 

Jeg har rett og slett ikke tolmodighet nok til slike spill, jeg sitter og irriterer meg hele tiden når jeg spiller, og det er ikke det minste morsomt, dette spillet skal bort så fort jeg har runna det :p

Lenke til kommentar
3. Har fått zombie ride-skillsen. Men når jeg bruker den, klarer jeg bare å klarte opp på hodet til èn zombie. Kort tid etterpå detter jeg ned igjen. Hvordan "løper" man avgårde på huene til zombiene? Dette hadde vært veldig kjekt nedi maintenance-tunnelene.

7769012[/snapback]

Bare å hoppe opp på en zombie og slippe alt du eventuellt trykker inne. så er det bare å bruke venstre stikka til å gå rundt. fungerte fint hos meg

Lenke til kommentar

Til one og deusex:

 

2: det Kent er ute etter er et bra erotica-foto. Det står ikke noe sted, men det er det du skal ha. Et bra sted å få det på er hvis du følger storyen fram til

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Brad blir skutt i leggen av Carlito(Når han står å sniper) Han vil ligge på senga i security room, og hu Jessie vil sette seg ved siden av henne
Ta bilde av henne. Sikt mot hennes "kremt" nedre deler, men pass på og få med hennes "host"

brystkasse. Du får ganske mye hvis du gjør det rett :cool:

 

3: Når du skal ta zombie ride, så må du gjøre det i et sted hvor det er zombier tett i tett. Når du da kommer opp på en zombie, beveger du deg rundt med styrespaken. er det ikke mange nok i nærheten funker det ikke...

 

Og ja, det er 5 endinger. fra A til F.

Lenke til kommentar
Les igjennom tråden. jeg har allerede svart på dette her gaske nylig. Se på side 11 eller noe sånt :thumbup:

 

Dead rising er IKKE et drittspill!! Bare meget vanskelig til tider.

7768706[/snapback]

 

Fant den bilen der nede, men den er helller ikke kraftig nok da, kommer til siste bomba så bryter bilen sammen, så prøvde jeg å løpe, jeg kom et stykke, men jeg ble kjørt ned av han cartlito fyren, uansett så hadde jeg ikke klart å løpe gjennom, for mye fiender der.

 

Jeg har rett og slett ikke tolmodighet nok til slike spill, jeg sitter og irriterer meg hele tiden når jeg spiller, og det er ikke det minste morsomt, dette spillet skal bort så fort jeg har runna det :p

7769362[/snapback]

 

 

Kanskje det letteste oppdraget i spillet.

 

Etter du har skaffet 2 bomber drar du bare opp til inngangen du kom fra og henter deg en ny motorsykkel.

 

Repeter dette til du har skaffet alle.

Lenke til kommentar

tror jeg har svart på det før, men her er hvordan jeg tok Carlito når han brukte sniper:

jeg bare gikk inn i sportsbutikken i 2 etasje og hentet en hockeykølle, den har også pucker du kan skyte. så bare sto jeg bak veggen eller bokhyllene og så på at Brad tok livet til Carlito helt ned, men Brad kan ikke drepe Carlito, selv om carlito har 0 hp. da bare hoppet jeg fram og skøyt han med en puck så klarte jeg det :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...