Gå til innhold

Dead Rising - Tråden for de Levende Døde!


Bone

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Case 2-1 eller noe. Han fyren med sniper.

 

Han brune vennen min sier "just stay alive" ellernoe, så jeg bare stakk vekk litt.

Så kom jeg tilbake rett før tiden var ute, da kom det en cutscene hvor han

tar selvmord ved å hoppe ned fra hele dritet.

 

Hva skal man egentlig gjøre? Bare skyte han?

Og finner man våpen i den "delen" av senteret hvor han fyker rundt?

 

KOZ & KLEM

7725471[/snapback]

 

Du må gå opp i 2 etasje der han og Brad sloss....så må du vente til brad nesten har drept alt livet hans, for så og løpe fram og skyte det siste skuddet som må til (brad kan ikke drepe han). Pass litt på livet til Brad, du må hjelpe han hvis du ser Carlito (sniper-duden) har mye mer liv enn han...

Lenke til kommentar

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Hva **** jeg gjorde alt man skulle på slutten, og har tatt alle casene. men han Helikopter fyren ble jo spist jo!! Er dette den "beste slutten" eventuelt hvilke andre er det?
Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

 

Den bombe casen i manitance tunnel var kanskje det letteste på hele spillet...hvis du går bort til bilen til carlito og slår inn der hvor han sitter 3-4 ganger med mini motorsagen, er det over for hans del...Så er det bare og cruise rundt og ta resten av bombene...

Endret av Sondre05
Lenke til kommentar

Jeg fant overtime mode ganske vanskelig i forhold til 72H mode. heldigvis hadde jeg spilt genocide achievement før jeg startet på overtime mode sånn at jeg hadde det feteste våpenet klart i security room, real mega buster, eller var det blaster? Anyway, et skudd var nok mot Special Forces jævlene, og det var veldig nyttig i min søk etter disse ingrediense man må finne til dama(husker ikke hva hu het :!: ). Men så er det å komme seg dit fra hideout'en der man befinner seg når man starter på overtime mode...

Lenke til kommentar

har gitt op det å redde folk. jeg tok å drepte hu gale purkekjerringa og redda alle folkene der, også henta ja de som hang fra den tingen nede og holdt på og falle ned til zombiene. Men de er jo så utrolig dumme sde som skal følge etter meg, de løper inn i ting så jeg må hente de igjen og plutselig så bare stopper de, Har aldrig klart å redde noen som er langt unna security room, de bare dør hver eneste gang.

 

og har uansett ikke sjangs til å redde folkene samtidig som å rekke de hoved missionene i spillet, det går bare ikke, jeg springer som juling bort til de som skal reddes, så dreper jeg alle zombiene rundt de, men når jeg begynner og nerme meg security room, så er det nesten ingen tid igjen på noen av de andre missionene, de som følger etter er rett og slett for dumme, og hvis man gir dem et våpen så klarer de jo knapt å bruke det.

 

Spillet er aaaaaaltfor vanskelig, og tok meg ikke mange timene og gå møkk lei det, tror neppe jeg gidder å runde det.

Lenke til kommentar

AI'en i spillet er latterlig dårlig. Det skal jeg holde med deg i, for å si det sånn!

 

Jeg droppa helt fokusen på å redde alt for mange gisler og passet på å rekke alle viktige oppdrag i stedet. Gjorde i det minste spillet langt mindre frustrerende.

 

Husk forøvrig at det hjelper en del å gi gislene dine våpen.

Lenke til kommentar

Jeg startet ny fil i går den var bare for og redde gisler, har reddet rundt 20stk nå..

 

Det som var så typisk var at når jeg tk hun politi dama.. Gikk mot security room, men når jeg endelig kom til paradise place møtte jeg de gulingene med den grønne masken og gule regnfrakker, drepte dem og tok med jenta til gruppa. Hadde de motorsagene fra adam the clown, så drepte alle i min vei,, Når jeg kom endelig til security room fikk jeg rundt 250,000 pp. Jeg er lvl 39 btw.

 

Nå venter jeg på og ta lederen av de gulingene.

Lenke til kommentar

Har jeg gjort noe galt? Etter jeg var ferdig med hele case 1 så kom det en melding : "The truth have vanished into the darkness" eller no slikt. Hva skal jeg gjøre nå? Sto at neste case ikke begynte før kl 06:00 men da jeg kikka på klokka var den 08:30 å det var da den meldingen kom opp.

 

Trenger hjelp!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...