Gå til innhold

Dead Rising - Tråden for de Levende Døde!


Bone

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
husker jeg rett så skal du enten følge brad, men hvis han allerede er borte så skal du tilbake til security room. kan ta feil da, er lenge siden jeg var der selv :tease:

7696435[/snapback]

 

En stund siden jeg også var på det stadiet, men tror du har rett. Brad befinner seg nå i security room, så det er bare å dra dit å starte på et nytt oppdrag.

Lenke til kommentar

Jeg gir opp dette spillet snart, kjøpte det for to dager siden og er allerede møk lei det, det er aaaaaltfor vanskelig, jeg klarer det rett og slett ikke, jeg rekker ikke halvparten av de oppdragene, jeg rekker så vidt å ta de "hoved oppgavene" men da har jeg ikke noe tid igjen til å ta de andre oppdragene, også dør jeg omtrent hele tiden. Skulle eksistert noen koder elns som ga meg evig liv, da hadde det vært morsommere, er ikke morsomt og hele tiden måtte gjøre det samme fordi det er så sykt vanskelig.

 

sliter spess med han fyren med machete kniven, han er jo bare syk, rekker ikke få opp livet heller, for når jeg prøver og ta noe å spise så slår han meg bare ned.

Lenke til kommentar
Jeg gir opp dette spillet snart, kjøpte det for to dager siden og er allerede møk lei det, det er aaaaaltfor vanskelig, jeg klarer det rett og slett ikke, jeg rekker ikke halvparten av de oppdragene, jeg rekker så vidt å ta de "hoved oppgavene" men da har jeg ikke noe tid igjen til å ta de andre oppdragene, også dør jeg omtrent hele tiden. Skulle eksistert noen koder elns som ga meg evig liv, da hadde det vært morsommere, er ikke morsomt og hele tiden måtte gjøre det samme fordi det er så sykt vanskelig.

 

sliter spess med han fyren med machete kniven, han er jo bare syk, rekker ikke få opp livet heller, for når jeg prøver og ta noe å spise så slår han meg bare ned.

7700966[/snapback]

Det er han i den sjappa med masse utstyr og greier det? Stå i døra og gå inn og ut.. På stilaset bak til venstre (når du står mot døra) er det mat. Gå inn, ta han så mye som mulig, gå ut igjen og evt. spis, gå inn igjen osv..

Lenke til kommentar

Er ferdig med Case 1 og har 6 timer til jeg kan begynne på case 2. Tenkte jeg skulle skaffe noen våpen i våpenbutikken, men der er det en mainjack som dreper meg uansett hva jeg gjør!

 

Prøvde og skyte han med uZi fra utsiden, men de 100 kulene var ikke nok til å drepe han, så løper jeg inn for og ta resten og blir bare slengt over bordet hele tiden...

 

Hva skal jeg gjøre?

Kan eventuelt noen si hvor jeg finner noen gode våpen (helst skytevåpen)...har Katana og Uzi...

 

Rått spill forresten..

Lenke til kommentar

Hvor du kan finne SMG:

- oppå de blå hyllene i på nord-vestsiden av Paradise Plaza. hopp ifra trappa til 2. etasje og følg veien bortover.

- i fontenen på øst-siden av al fresca plaza.

- oppå en av takene i food court.

- I wonderland plaza, oppå en av takene i lekegården.

 

Dette har jeg skrevet før. dette og mange andre tips, så det lønner seg og sjekke der før du poster. Den er på side 8 på denne tråden.

Endret av Comprade
Lenke til kommentar

Ta motor sykkelen ned til tunnelene og ta til venstre. der er en av bombene, men også en stor bil du kan kjøre. Ta bomben fra den abdre bilen og legg den i den bilen du kan kjøre. Dermed kan du bare kjøre rundt og repetere. Bare husk og være rask, for Carlito har visst en forkjærlighet for granater ;);)

Lenke til kommentar

Hei

 

Da stod jeg fast igjen...de står en syk sekt i gule regnfrakker i paradise plaza. Jeg prøvde jo selfølgelig og hjelpe hun jenta som skal bli drept, og drepte alle sekt folka. Men da jeg kom til han siste eksploderte det rundt meg, og når jeg startet igjen kom jeg opp av en kasse i et lite rom. Her er det og tett med sekt folk, og jeg har bare en stige og noen sagblader til å forsvare meg med...det gikk mildt sagt dårlig...Er det mulig og drepe dem uten og komme til det rommet??

 

Sliter og litt med hun dama til carlito. Hun kjører rundt på en harley. Leste at man skulle hoppe opp på det stilaset og bruke spikerpistolen(og Uzi) men da forsvinner hun bare...hun kommer bare tilbake når jeg hopper ned..hva gjør jeg her?

Lenke til kommentar

En enkel måte å ta de på er å enten ta en slegdehammer og holde inne angrepsknappen. Da meier du alle ned feiende fort.n Andre tips er å ta en katana. To slag per stk. så er dem nede.

Ellers kan du bare ta en benk og kaste mot dem.

 

 

Hu andre dama til Carlito, bare hopp opp på stillaset og skyt mot henne, når hun stikker av så hopp ned og fortsett skytinga til hun kommer tilbake. Så hopper du opp og repeterer. :thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm

Case 2-1 eller noe. Han fyren med sniper.

 

Han brune vennen min sier "just stay alive" ellernoe, så jeg bare stakk vekk litt.

Så kom jeg tilbake rett før tiden var ute, da kom det en cutscene hvor han

tar selvmord ved å hoppe ned fra hele dritet.

 

Hva skal man egentlig gjøre? Bare skyte han?

Og finner man våpen i den "delen" av senteret hvor han fyker rundt?

 

KOZ & KLEM

Endret av Slettet-uVTr2vDm
Lenke til kommentar
Forhåpentligvis får jeg Dead Rising idag fra Play.com... *riste neven mot tollen*

7725096[/snapback]

 

Tror dessverre du blir skuffet. Spillet koster såpass mye over 200,- at du nok må forberede deg på å betale moms + gebyr. KAN jo hende det finnes noen latsabber i tollvesenet da :)

7725127[/snapback]

Er fullt forberet på å betale toll ja, men det suger at det tar lengre tid bare..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...