Comprade Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 gratulerer med et godt spillvalg! Hu dama er faktisk en av de aller letteste bossene i spillet. Hun beveger seg så tregt at du kan lese alle angrepene hennes i tide til å dukke unna dem(så lenge du har relativt gode reflekser). Lenke til kommentar
Robert. Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Jeg tok han motorsag klovne fyren.. han var enkel.. Men hva skjer hvis du ikke kommer med på hellerkopteret? Lenke til kommentar
Comprade Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 spillet slutter med en annen ending. de er vel 5 forskjellige endinger eller no sånt... Lenke til kommentar
Nvidia89 Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Trenger litt hjelp her.. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Husker ikke hvilken case dette er, men det er etter du har drept den ene bossen, han med trillevogna inne på kjøpesenteret. Jeg har hentet medisinen til Brad, og når jeg kommer fram får jeg beskjed om at neste case vil begynne 11am. 2sekunder etter det får jeg expire på resten av casene.. Hva er galt?? Lenke til kommentar
Zic0 Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Jeg fikk det jeg også og det er rett og slett for at du bruker for langt tid. Det jeg dreit meg ut med er at de casene som starter 6:00 (altså case 2-1), burde man komme frem til ritkig tidspunkt. Jeg kom 1 time senere + at jeg klarte å sløse litt tid på casene her og der, så jeg endte opp med det samme som deg. Derfor startet jeg spillet på nytt idag etter å ha lagra statsen Lenke til kommentar
Nvidia89 Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Huff... Jaja. Får vell begynne på nytt da;) Lenke til kommentar
Zic0 Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Må også nevnes at når du starter på nytt så flyr det med casene. Det skal jeg love deg. Idag som jeg starta på nytt så ble jeg ferdig med hele case 1 på ca. 1 time (spilltime), så jeg har 11 timer til å ha det gøy på. Spessielt med gressklipperen. Lenke til kommentar
Robert. Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Ble tatt av Special Forces.. men kom meg løs hellerkopteret kom, men så døde jo han fyren som kjørte.. Nå går jeg rundt i underbuksa, var på han siste bossen men døde :/ Kan noen forklare meg hva unlimited mode er? Huska ikke helt navnet. Lenke til kommentar
Empire of the Sub Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Du mener enten Overtime mode eller Infinity Mode. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Overtime mode er den du får når du klarer alle casene og klarer å komme deg til helikopteret, selvom han piloten dør. På overtime mode fortsetter du derfra og har en god del "cases" utover det. Blant annet sisteboss. Infinity mode er en mode der du skal overleve lengst mulig. Moden blir unlocket når du klarer å ta sisteboss. Visse ting i kjøpesenteret er da stengt og det er begrenset med hvor mye mat du finner. I tillegg til det mister du liv hele tide, og hele greia med infinity mode er å overleve lengst. Lenke til kommentar
Tomtruck Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Sliter litt på overtime mode. Blir gang på gang tatt av dage av SFs. Hva er beste taktikk? Forsvinner de etterhvert hvis man venter, og har man nok tid igjen da? Lenke til kommentar
Comprade Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 en metode du kan bruke på enkelte steder er å komme deg opp i høyden. på persienner eller lignende. av en eller annen grunn så kan de ikke skyte oppover. Når det ikke var mulig så bare løp jeg som et helvete eller gikk gjennom tunnelene. Lenke til kommentar
Slurt-is Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 jeg kjøpte Dead rising for 449 på spiderman btw.. hvordan kan man overleve på den plassen i 5 eller 7 dager... når helikoptere kommer om 3 dager uansett?... jeg klarte få en A ending på første forsøk litt lett spill.. men jeg lurer bare på hvordan man overleve 5 eller 7 dager...`? Lenke til kommentar
Comprade Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 (endret) når man runder spillet får man et nytt modus som heter "Survial". Da skal man overleve så lenge som mulig. Sykt vanskelig! Endret 8. januar 2007 av Comprade Lenke til kommentar
Robert. Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Da rundet jeg spillet på 4 dager med massiv spilling.. Lenke til kommentar
Slurt-is Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 (endret) jeg kjøpte Dead rising for 449 på spiderman btw.. hvordan kan man overleve på den plassen i 5 eller 7 dager... når helikoptere kommer om 3 dager uansett?... jeg klarte få en A ending på første forsøk litt lett spill.. men jeg lurer bare på hvordan man overleve 5 eller 7 dager...`? 7676019[/snapback] Ok... Nå begynner jeg å lure. Jeg har ikke skrevet den posten der. Ja, jeg har spillet og alt det der, men jeg har ikke skrevet det innlegget! Jeg fikk spillet til jul, og vet ikke hvor det er kjøpt en gang... Ingen andre i huset her som bruker diskusjon.no... Edit: Når jeg ser på datoen og klokkeslettet når den ble skrevet, så er den jo skrevet i går! Ingen som satt på denne maskinen da ihvertfall, for da satt jeg å surfa på mac1.no... Endret 9. januar 2007 av Slurt-is Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 :O Samme skjedde med meg, bytt passor ASAP Lenke til kommentar
Robert. Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Hvis man har greid og drept 54,000 zombier.. kommer det flere ? Lenke til kommentar
parallax313 Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Det kommer uendelig med zombier forsåvidt jeg vet. Lenke til kommentar
Enigma123 Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Faen, fikk lyst til å ta fram DR igjen. Lenge siden jeg har spilt det nu. Har heller ikke fått rundet det enda. Lenke til kommentar
123456789101112 Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 (endret) Jeg sliter noe heftig på Case 1:4 (eller var det 1:3?) er hvertfall rett etter at jeg har drept han mainjacken som løper "oppe" i food delen senteret, så drar jeg sammen med han agenten med pistol til vi møter på han gamle personen i gitteret som ikke vil bli med...Hva skal jeg gjøre nå? har ikke noe piler eller noe å følge... Endret 10. januar 2007 av Sondre05 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå