Gå til innhold

Dead Rising - Tråden for de Levende Døde!


Bone

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Trenger litt hjelp her..

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Husker ikke hvilken case dette er, men det er etter du har drept den ene bossen, han med trillevogna inne på kjøpesenteret. Jeg har hentet medisinen til Brad, og når jeg kommer fram får jeg beskjed om at neste case vil begynne 11am. 2sekunder etter det får jeg expire på resten av casene.. Hva er galt??
Lenke til kommentar

Jeg fikk det jeg også og det er rett og slett for at du bruker for langt tid. Det jeg dreit meg ut med er at de casene som starter 6:00 (altså case 2-1), burde man komme frem til ritkig tidspunkt. Jeg kom 1 time senere + at jeg klarte å sløse litt tid på casene her og der, så jeg endte opp med det samme som deg. Derfor startet jeg spillet på nytt idag etter å ha lagra statsen

Lenke til kommentar

Du mener enten Overtime mode eller Infinity Mode.

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Overtime mode er den du får når du klarer alle casene og klarer å komme deg til helikopteret, selvom han piloten dør. På overtime mode fortsetter du derfra og har en god del "cases" utover det. Blant annet sisteboss.

 

Infinity mode er en mode der du skal overleve lengst mulig. Moden blir unlocket når du klarer å ta sisteboss. Visse ting i kjøpesenteret er da stengt og det er begrenset med hvor mye mat du finner. I tillegg til det mister du liv hele tide, og hele greia med infinity mode er å overleve lengst.

Lenke til kommentar
jeg kjøpte Dead rising for 449 på spiderman  :tease:

 

btw.. hvordan kan man overleve på den plassen i 5 eller 7 dager... når helikoptere kommer om 3 dager uansett?... jeg klarte få en A ending på første forsøk :p litt lett spill.. men jeg lurer bare på hvordan man overleve 5 eller 7 dager...`?

7676019[/snapback]

 

Ok... Nå begynner jeg å lure. Jeg har ikke skrevet den posten der. Ja, jeg har spillet og alt det der, men jeg har ikke skrevet det innlegget! Jeg fikk spillet til jul, og vet ikke hvor det er kjøpt en gang...

 

Ingen andre i huset her som bruker diskusjon.no...

 

:hmm:

 

Edit: Når jeg ser på datoen og klokkeslettet når den ble skrevet, så er den jo skrevet i går! Ingen som satt på denne maskinen da ihvertfall, for da satt jeg å surfa på mac1.no...

Endret av Slurt-is
Lenke til kommentar

Jeg sliter noe heftig på Case 1:4 (eller var det 1:3?) er hvertfall rett etter at jeg har drept han mainjacken som løper "oppe" i food delen senteret, så drar jeg sammen med han agenten med pistol til vi møter på han gamle personen i gitteret som ikke vil bli med...Hva skal jeg gjøre nå? har ikke noe piler eller noe å følge...

Endret av Sondre05
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...