fredster Skrevet 28. oktober 2002 Del Skrevet 28. oktober 2002 Har problemer med å komme inn på online.no og Frisurf. Begge tilhører jo Baksaas og co, så jeg lurer på om det er problemer her hjemme. Endelig fått opp linjene til USA igjen, så faller det ned her hjemme.... Dette tar de betalt for !?! Er det andre som sliter med det samme ? Nå får jeg ikke koblet til outlook heller ! Feil.mld. : Serveren har uventet brutt tilkoblingen. Mulige årsaker til dette kan være serverproblemer, nettverksproblemer eller en lang periode uten aktivitet. Konto: 'pop.online.no', Server: 'pop.online.no', Protokoll: POP3, Port: 110, Sikker (SSL): Nei, Feilkode: 0x800CCC0F _________________ OPS ! HUSK UPS !! [ Denne Melding var redigert av: fredster på 2002-10-28 14:24 ] Lenke til kommentar
Knuty Skrevet 28. oktober 2002 Del Skrevet 28. oktober 2002 Kommer ikke inn på online.no via Internet Explorer i alle fall. Men, får reply hvis jeg pinger siden da. Sitter i Fredrikstad med ADSL fra Telenor. Lenke til kommentar
Xmevs Skrevet 28. oktober 2002 Del Skrevet 28. oktober 2002 Telenor sine sider gikk ned for omtrent en time siden. Sikkert en oppdaterings-sak. Lenke til kommentar
Finnsen Skrevet 28. oktober 2002 Del Skrevet 28. oktober 2002 De har problemer, det tar så *******s lang tid å sende å mota mail. Mitt gamle system via ISDN var jo en drøm i forhold til Telenors ADSL. Noen få ganger virker det raskt, mens det normale er mellom 5 til 20 sek. for å sjekke mailen. Har sjekket linjen og det er noen av serverene til telenor som er utrolige trege med å svare. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå