ExcaliBuR Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 3Dmark03, har pro versjonen av det, men hva kan være feilen der da? 6838425[/snapback] Er interessert i å vite om det er en enkelt instruksjons"feil", derfor lurte jeg på om du kunne teste en annen versjon av 3DM. Prøv å Patche F.E.A.R, det kan hjelpe, men ser at det meste de har fikset er MP deler... Lenke til kommentar
noXelon Skrevet 11. september 2006 Forfatter Del Skrevet 11. september 2006 3Dmark03, har pro versjonen av det, men hva kan være feilen der da? 6838425[/snapback] Er interessert i å vite om det er en enkelt instruksjons"feil", derfor lurte jeg på om du kunne teste en annen versjon av 3DM. Prøv å Patche F.E.A.R, det kan hjelpe, men ser at det meste de har fikset er MP deler... 6840376[/snapback] Jeg har 3Dmark05 og 2006 versjonen, de får jeg ikke noe feil på. Nesten alle patchene til FEAR er på MP. Skulle update i går, men da gikk serveren til FEAR ned Også orka jeg ikke starte på nytt fra en annen side, så jeg la meg. Skal teste igjen i dag, så får se da. Testa også Ubersoldier i går. Da låste bare alt seg også starta dataen på nytt. Blir gal snart Lenke til kommentar
un0kai Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 klassisk 7900gt feil, du får nok nytt kort... strømregulerings ic-en til minnet blir for varm og er mest sannsynlig ødelagd.. Lenke til kommentar
noXelon Skrevet 11. september 2006 Forfatter Del Skrevet 11. september 2006 klassisk 7900gt feil, du får nok nytt kort... strømregulerings ic-en til minnet blir for varm og er mest sannsynlig ødelagd.. 6841400[/snapback] Okey. Det alle andre sier. Men jeg synes det er litt rart, når jeg har testet så mange andre spill og der er ikke de samme problemet Lenke til kommentar
noXelon Skrevet 11. september 2006 Forfatter Del Skrevet 11. september 2006 Da lurer jeg på om jeg skal benytte angrefristen min og heller gå for dette: X1900XT Sapphire X1900XT PowerColor X1900XT ASUS Eller er ingen av disse gode? Andre tips. Max 2500kr. Jeg har nå: XFX 7900 GT 520M Xtreme Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå