Stian V.H Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 (endret) Hei! Jeg har en AMD Athlon 4400+X2 CPU som ganske nylig er blitt satt inn i PC-en min. Jeg tror nemlig ikke at CPU-en min benytter seg av Dualcore,fordi spill som CS 1.6 går helt fint uten at jeg har angitt anfinitet. Det jeg lurer på er om man trenger drivere for å utnytte Dualcore teknologien i prosessoren,evt. om noen kan gi meg en link til den rette? Redigert: Er det denne driveren jeg trenger?: AMD Athlon™ 64 X2 Dual Core Processor Driver for Windows XP and Windows Server 2003 Version (x86 and x64 exe) 1.3.2.16 - Allows the system to automatically adjust the CPU speed, voltage and power combination that match the instantaneous user performance need. Download this Setup Installation program (EXE) to automatically update all the files necessary for installation. This package is recommended for users whom desire a graphical user interface for installation. This .EXE driver is a user friendly localized software installation of the driver designed for end-users. This driver supports AMD Athlon™ 64 X2 Dual Core processors on Windows XP SP2, Windows 2003 SP1 x84 and x64 Editions. Endret 8. september 2006 av naits81 Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 (endret) Last ned den og se hvordan det innvirker på ytelsen på dine spill CS 1.6 krever svært lite ressurser Endret 8. september 2006 av Mompen Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Hei! Kun programvare som er spesiallaget for å utnytte dobbelkjerne får bedre ytelse, med andre ord svært få program. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
elf_man Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Hei! Jeg har en AMD Athlon 4400+X2 CPU som ganske nylig er blitt satt inn i PC-en min. Jeg tror nemlig ikke at CPU-en min benytter seg av Dualcore,fordi spill som CS 1.6 går helt fint uten at jeg har angitt anfinitet. Det jeg lurer på er om man trenger drivere for å utnytte Dualcore teknologien i prosessoren,evt. om noen kan gi meg en link til den rette? Redigert: Er det denne driveren jeg trenger?: AMD Athlon™ 64 X2 Dual Core Processor Driver for Windows XP and Windows Server 2003 Version (x86 and x64 exe) 1.3.2.16 - Allows the system to automatically adjust the CPU speed, voltage and power combination that match the instantaneous user performance need. Download this Setup Installation program (EXE) to automatically update all the files necessary for installation. This package is recommended for users whom desire a graphical user interface for installation. This .EXE driver is a user friendly localized software installation of the driver designed for end-users. This driver supports AMD Athlon™ 64 X2 Dual Core processors on Windows XP SP2, Windows 2003 SP1 x84 and x64 Editions. 6823552[/snapback] Hvis du leser det du selv har postet, så står det sort på hvitt hva denne driveren gjør; den enabler cool n quiet i windows, that's it. Tenk om folk leste litt... Lenke til kommentar
Stian V.H Skrevet 9. september 2006 Forfatter Del Skrevet 9. september 2006 Takk for alle svar! Ja enig med deg Elf_man,jeg burde sett og skjønt det! :!: Lenke til kommentar
Buzz76 Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Takk for alle svar!Ja enig med deg Elf_man,jeg burde sett og skjønt det! :!: 6830004[/snapback] Hehe.. kom bare på en signatur jeg leste... "I read manuals so you don't have to." Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå