!Tor! Skrevet 28. oktober 2002 Del Skrevet 28. oktober 2002 Er det et program som jeg kan skifte soner på denne DVD spilleren? Da tenker jeg ikke på et program som gjør at jeg bare kan skifte fem ganger....... Takker for alle svar Mvh Tor Lenke til kommentar
MistaWu Skrevet 28. oktober 2002 Del Skrevet 28. oktober 2002 du må oppgradere Firmwaren på DVD-Spilleren din... Lenke til kommentar
Wintermuthe Skrevet 28. oktober 2002 Del Skrevet 28. oktober 2002 Du finner patch her: http://www.firmware.fr.st/ Husk at du må patche selve DVD softwaren også. Det holder ikke bare å patche DVD hardwaren. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 28. oktober 2002 Del Skrevet 28. oktober 2002 DVDGenie funker. Man trenger ikke patche. Lenke til kommentar
house Skrevet 28. oktober 2002 Del Skrevet 28. oktober 2002 hva enn du gjør.. ikke flash uvitende om hva du gjør.. jeg har flsha en del DVD'r.. men klarte å drepe min egen her forleden... Lenke til kommentar
Lch Skrevet 28. oktober 2002 Del Skrevet 28. oktober 2002 Så flash den på nytt da vel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå