Gå til innhold

Nytt HK ABIT IT7 Max 2 ???

xawx

Anbefalte innlegg

Lurer på om dette er et bra HK. Stuser litt på at det "bare" er 4 x AGP, men der er kanskje ikke så viktig ?

Kortet har både SATA og IDE kontroller. Vil det si at man kan ha flere en 2 HD som ikke står i RAID. ( 2 IDE + 2 SATA )

Ang skjermkort. Er det stor forskell på kort med 64 mb og kort med 128 mb minne. Er det så viktig at man bør droppe 64 mb kort.

Mvh xAWx

[ Denne Melding var redigert av: xawx på 2002-10-28 14:11 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har ikke fått med meg at det er kommet skjermkort med 164MB minne enda :smile:

Et Ti4200 kort fungerer vel like bra i spill nå som et Ti4400-4600 kort.

Du vil sikkert ikke merke noen stor forskjell i spill..kanskje bare i lommeboka.

[ Denne Melding var redigert av: Mio på 2002-10-28 14:04 ]

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-10-28 13:57, skrev xawx:

Stuser litt på at det "bare" er 4 x AGP, men der er kanskje ikke så viktig ?

Det vil vel få betydning et stykke fram i tid, m.t.p. tyngre tekstur v.s økning av båndbredden fra f.eks. 1 GB/sek til 2 GB/sek ( 8x ). Men idag er det vel bortimot uvesentlig - vet ikke helt hva jeg skal tro om dèt.

Kortet er jo ganske radikalt - d.v.s. en kjører ikke Win98 eller i/o legacy, men antallet PCI-sloter er mer enn nok m.t.p. en kan bruke 10 USB-enheter rett ut av boxen.

Titta på en post ( ang. IT7 ): http://discuss.extremetech.com/extremetech...es?msg=19165.13 men hvis du ser lengre uti, så fant

'scottenj' løsningen ( alltids noe som hefter ved nye kort ).

btw. it7max2 gjør det bra i tester, og Abit er gode på Bios-oppdateringer.

[ Denne Melding var redigert av: Zink på 2002-10-28 17:01 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...