Onkel Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 (endret) Meh. Jeg vet nå ikke helt. Det virket så kult da jeg tok det. (Prøv å late som at skiltet over jenta ikke ble ødelagt i redigeringen.) En annen ting: hun er jo en ukjent, og jeg rakk ikke å spørre henne om det var OK å være motivet på bildet. Like etterpå var hun forsvunnet på banen. Og her publiserer jeg henne. Noen som ser noen betenkeligheter med dette? Selv syns jeg det burde være greit, siden hun er helt ugjenkjennelig. Endret 8. september 2006 av Onkel Lenke til kommentar
DjN9o Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Et veldig urbant og stilig bilde! Jeg likte det kjempegodt. Kult at hele motivet er i en flate, slik at det ikke er noe dybde i bilde. Får en 2D følelse av bildet (at bildet i utgangspunktet er 2D). Siden hun dama er såppas mørk i annsiktet så er det ikke noe fare, for ingen kjenner igjen hun. Lenke til kommentar
haakonts Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Meh. Jeg vet nå ikke helt. Det virket så kult da jeg tok det. (Prøv å late som at skiltet over jenta ikke ble ødelagt i redigeringen.) En annen ting: hun er jo en ukjent, og jeg rakk ikke å spørre henne om det var OK å være motivet på bildet. Like etterpå var hun forsvunnet på banen. Og her publiserer jeg henne. Noen som ser noen betenkeligheter med dette? Selv syns jeg det burde være greit, siden hun er helt ugjenkjennelig. 6823314[/snapback] Jeg synes kanske det kunne gjøres mer ut av dette. Litt action er jo ikke feil. Dette er jo ikke allverden, men særlig om natten burde det jo være mulig å gjøre noe av lysene i toget etc. Håkon Lenke til kommentar
brainware Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Synes bildet sorterer under kunstfotografi, og at det må være tillatt å fotografere mennesker og publisere som kunst. Bildet er helt klart urban kunst, og en kjenner seg igjen i dette miljøet med en gang. Skulle det være noe å kommentere så synes jeg ikke den hvite rammen passet så bra inn, men den ytre svarte rammen var fin. Lenke til kommentar
Rivers Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Veldig bra. Likte spesielt godt "Forskningsparken"-skiltet. Bra plassert var det og Eneste jeg savner er noe mer til venstre i bildet. En eller flere person(er) hadde gjort seg veldig bra der (ikke farlig om de hadde blitt uskarpe, kanskje en fordel). Sånn som bildet er nå er det bra, men litt "tungt" på venstre siden. Lenke til kommentar
Onkel Skrevet 10. september 2006 Forfatter Del Skrevet 10. september 2006 Takk for konstruktive tilbakemeldinger! Action: smak og behag, bildet i seg selv hadde muligens blitt mer catchy hvis det var noe som skjedde i det. Men det jeg prøvde å ta bilde av her var nettopp mangelen på action: ørkesløs venting i regnet og mørket på banen som aldri kommer. Var i alle fall sånn jeg selv følte det. Rammen: du har helt rett. Kunst? Haakonts: kult t-bane-bilde, liker at man ser folkene igjennom banen mens den kjører. Lenke til kommentar
Onkel Skrevet 13. september 2006 Forfatter Del Skrevet 13. september 2006 (endret) Et til i samme serie. Uten regn men stadig med venting. Disse personene er på vei hjem etter studentpub-besøk, så la oss kalle den hodeløse jenta for symbolikk (selv om det egentlig er enda en redigeringsfeil). Endret 13. september 2006 av Onkel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå