Gå til innhold

Fet pc? Fungerer detta sammen med hverandre?

Anbefalte innlegg

Hei.. Jeg skal ha meg ny pc til rundt 15000,- og lurer på om dere kan kikke litt på oppsettet mitt for å se om det kommer til å fungere og om jeg har glemt noe vesentlig..

Jeg har en ok flatskjerm, tastatur skal jeg kjøpe seinere.. (fant ingen bra trådløse nå) Mangler jeg noen vifter/kabler ol? Det er så kjipt å sitte å skulle sette sammen en maskin du har venta lenge på også får du den ikke ferdig fordi du mangler noe små piss...

Oppsettet mitt ligger her **HANDLELISTA** :cool:

Jeg går for det innebyggde nettverks/lyd kortet som er på MSI 975X..

Er det egentlig vits i å kjøpe 512 MB skjermkortet, eller er det like greit å satse på 256 MB?? Jeg skal jo spille litt fete spill da...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei.. Jeg skal ha meg ny pc til rundt 15000,- og lurer på om dere kan kikke litt på oppsettet mitt for å se om det kommer til å fungere og om jeg har glemt noe vesentlig..

Jeg har en ok flatskjerm, tastatur skal jeg kjøpe seinere.. (fant ingen bra trådløse nå) Mangler jeg noen vifter/kabler ol? Det er så kjipt å sitte å skulle sette sammen en maskin du har venta lenge på også får du den ikke ferdig fordi du mangler noe små piss...

Oppsettet mitt ligger her **HANDLELISTA**  :cool:

Jeg går for det innebyggde nettverks/lyd kortet som er på MSI 975X..

Er det egentlig vits i å kjøpe 512 MB skjermkortet, eller er det like greit å satse på 256 MB?? Jeg skal jo spille litt fete spill da...

6823307[/snapback]

Hei du.

Det Hovedkortet du har satt opp støtter ikke Core 2 Duo.

Dette kortet støtter det og er veldig bra.

http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=321774

Ellers ser resten greit ut.

Den Logitech G7 musa er syklig god med Steel Steelpad QcK XXL som du har satt opp. Har du sett på målene på den musematta?

Den er satans DIGER. Fikk nesten sjokk når jeg åpna eska.

Jeg vil heller ambefale at du tar dette skjermkortet i stedet.

http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=324857

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...