Killa833 Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Jeg har formatert og innstalert xp på nytt. Alt virker supert utenom at hvert 40-50minutt, så popper det opp et lite vindu som minimerer seg med en gang og forsvinner. Den minimerer da spill o.l. Tror ikke der står noe på den, den forsvinner før jeg rekker å se. Lenke til kommentar
Zink Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Er alle oppdateringer til OS'et og alt ellers innstallert? Kjør et bra spyware program f.eks. Ad-Aware. Hvis du ikke kan se i Oppgavebehandling at applikasjonen eller servicen går i bakgrunnen, se etter den i System Config/ Startup -> skriv 'msconfig' i 'Kjør', og fjern haken ved alt suspekt i oppstarten. Sjekk hendelseslista/ Event Viewer som du finner i Kontrollpanel/ Administrative Tools. Lenke til kommentar
Killa833 Skrevet 8. september 2006 Forfatter Del Skrevet 8. september 2006 Jeg har innstalert alt av oppdateringer og drivere som jeg kan komme på. Jeg har søkt med Spybot, Ad-aware, og Nod32. Jeg har fjernet alt unødvendig fra oppstarten, og kan ikke se noe mistenkelig på task manager. Men allikevel forsetter det vinduet og poppe opp. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Kan det være en slik boks som kommer opp og sier at det er lite diskplass? Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
Killa833 Skrevet 9. september 2006 Forfatter Del Skrevet 9. september 2006 (endret) Hehe.. Har 440gb ledig lagringsplass. Men jeg fikset litt til på oppstarts programmene, og nå har den ikke poppet opp på en stund edit: der kom den igjen Endret 9. september 2006 av Killa833 Lenke til kommentar
Zink Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Kjørt fullt søk med antivirus? Skjer det samme uansett om du er tilkoblet internett eller ikke? Sjekk sikkerheten i IExplorer, at den er satt til 'Standard' eller default level, også i Personvern og 'Advanced'. Prøv å aktiver/ deaktiver 'Pop-up Blocker' under personvern. Kanskje det går en planlagt oppgave som bekrefter ett eller annet, f.eks. Outlook eller en annen e-post klient? Har du flere mediaplayere og nettlesere, fjern dem inkl. MSN Messenger. Dvs. kjør så enkelt som mulig inntil videre, både mht. programvare og hardware. Hvis du bruker flere hdd'er, evt. koble fra de andre. Lenke til kommentar
kdnza Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Jeg har formatert og innstalert xp på nytt. Alt virker supert utenom at hvert 40-50minutt, så popper det opp et lite vindu som minimerer seg med en gang og forsvinner. Den minimerer da spill o.l. Tror ikke der står noe på den, den forsvinner før jeg rekker å se. 6822515[/snapback] Jeg hadde lignende problem. Det jeg gjorde var og formatere og installere XP uten å være tilkoblet til internett. Samtidig som jeg hadde brent en CD med antivirus ( avast , forresten ) og en firewall ( Mcafee ). Når jeg var sikkerpå at pc'n var sikker mot inngrep så kobla jeg til interettet og oppdaterte windows. SP2 osv. Lykke til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå