Tdale Skrevet 11. september 2006 Forfatter Del Skrevet 11. september 2006 Har ikke fått noen etterlysning av bilder som har blitt sendt inn, men ikke blitt mottatt, så jeg bestilte en poll nå. Tommy Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Da regner jeg med at mitt lekkerbisken uteble? Lenke til kommentar
Tdale Skrevet 11. september 2006 Forfatter Del Skrevet 11. september 2006 Ingen hadde noen kommentar til forespørselen, så jeg forholdt meg til tidsfristen Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Det var jo synd du ikke klarte å levere før fristen, konkurransen hadde jo så absolutt kunne trengt flere bidrag... Men når det er sagt, så var det helt riktig at bildet ditt ikke ble med nå. At det ble levert etter fristen er én ting, en annen ting er at man skal være anonyme til avstemningsperioden er over. Nå ville jo alle ha visst hvilket bilde som var dittt... Men, velkommen skal du være til å delta i de neste rundene. Lenke til kommentar
Fribbern Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Litt synd med så få bidrag i konkuransen. Synes det har vært få de siste rundene. Skal vurdere bildene litt menger før jeg stemmer på en av dem. Lenke til kommentar
Tdale Skrevet 12. september 2006 Forfatter Del Skrevet 12. september 2006 Enig i at det er synd med så få bidrag. Litt rart egentlig, når man ser på hvor mange brukere det er på dette forumet, og hvor mange som har levert inn bilder til kritikk ellers, at det ikke er flere som har lyst til å være med i denne konkurransen. Tommy Lenke til kommentar
Fribbern Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Kan jo være at noen er litt redd for å "drite" seg ut. Og derfor ikke tørr å levere. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Ingenting å være redd for det vel? Blir du blant topp 3, er jo det ingenting å skamme seg over. Kommer du lenger bak, er du fortsatt anonym (med mindre du selv forteller hvilket bilde som er ditt). Men det er ikke bare antall deltagere som er betenkelig, det er også altfor få som bryr seg om å stemme! Liker ikke helt denne utviklingen... Lenke til kommentar
Fribbern Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 (endret) vi skulle hatt en litt større bemerkning på akam.no. Jeg måtte lete på forsiden for å finne det. Og det var bare for at jeg viste det skulle være der. Edit: En tanke, de som er aktive på kokuransen, ha en link i signaturen sin? Da hadde vi vel også dratt mere oppmerksomhet til den? Endret 12. september 2006 av Fribbern Lenke til kommentar
Tdale Skrevet 12. september 2006 Forfatter Del Skrevet 12. september 2006 Det kunne sikkert være en ide. Ellers ville kanskje en forsidesak hjelpe litt, kanskje etter neste runde, når premien gis til sammenlagtvinneren etter 13 runder? Tommy Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Edit:En tanke, de som er aktive på kokuransen, ha en link i signaturen sin? Da hadde vi vel også dratt mere oppmerksomhet til den? 6851699[/snapback] God idé! Nå har i alle fall jeg oppdatert min signatur. Ulempen er at man må huske å oppdatere den relativt ofte... Lenke til kommentar
Anew Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Lenk til konkurranseforumet i stedet for konkurransetråden. For min del er det desverre et faktum at jeg sjelden klarer å ta et bilde over et tema på bare én helg. Har bare klart å delta 3 ganger, selv om jeg vil - og ikke er redd for å - delta hver gang. Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Jeg blir sikkert med neste gang, bra tiltak Lenke til kommentar
riktig Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Lenk til konkurranseforumet i stedet for konkurransetråden. For min del er det desverre et faktum at jeg sjelden klarer å ta et bilde over et tema på bare én helg. Har bare klart å delta 3 ganger, selv om jeg vil - og ikke er redd for å - delta hver gang. 6853744[/snapback] Du svarer for meg også. Det skjer ofte en del i helgene, og det kan bli lite tid. Når inspirasjonen heller ikke er på topp blir det dårlig med bidrag. Jeg hadde egentlig en plan for konkurransen i helgen, men det ble ikke tid til å gjennomføre det. Kan trøste meg med at det hadde skilt seg ut, på godt og vondt.. særlig vondt :!: Lenke til kommentar
Kaldvann Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Dårlig med innsendinger denne gangen :/ Får håpe det blir bedre neste runde! Tenkte å melde på dette bildet, men glemte helt av å sende det inn :/ Mitt bilde Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Dårlig med innsendinger denne gangen :/ Får håpe det blir bedre neste runde! Tenkte å melde på dette bildet, men glemte helt av å sende det inn :/ Mitt bilde 6856693[/snapback] Synd du glemte det, for bildet ditt var veldig bra! Bare husk en ting ved deltakelse: Man skal være anonym så lenge avstemningen foregår. Derfor må signaturen utelates på bidragene... Lenke til kommentar
Monsteret Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Har nettopp oppdaget dette forumet og denne konkurransen. Jeg deltar gjerne i denne konkurransen en gang det passer. Men lurer på en ting. I konkurranseregelene står det at stemmefisking ikke er tillatt. Hvordan kan det kontrolleres? Er det flere som synes det er litt rart at Brownie-bildet har fått så mange stemmer? Ikke for å være kritisk, men synes det er litt rart... Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Har nettopp oppdaget dette forumet og denne konkurransen. Jeg deltar gjerne i denne konkurransen en gang det passer. Men lurer på en ting. I konkurranseregelene står det at stemmefisking ikke er tillatt. Hvordan kan det kontrolleres? Er det flere som synes det er litt rart at Brownie-bildet har fått så mange stemmer? Ikke for å være kritisk, men synes det er litt rart... 6859773[/snapback] En mann/kvinne har da sin forumære Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå