neXon Skrevet 28. oktober 2002 Del Skrevet 28. oktober 2002 HeiJeg har eit lite problem med å få vise Æ og Å i Internett Explorer. Har prøvd det meste og det vises bare avogtil. - Har sett tastaturet på norsk - Inne på Egenskaper for IE --> språk --> Norsk - Oppdatert IE til v6.0 Dette var problem på 3 maskiner i eit nettverk, to av desse maskinene fungerer dette det fint. Innstillingene går bare tilbake når jeg restarter maskinen. Hva kan vere galt? Lenke til kommentar
DevianX Skrevet 28. oktober 2002 Del Skrevet 28. oktober 2002 legg inn drivere til tastaturet ditt. dette vil løse de fleste problemer. Og har du markert for norsk tastatur innpå installasjoen av windows?? Lenke til kommentar
neXon Skrevet 28. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2002 Det er ikke min maskin, so jeg vet ikke om det var valgt under innstalasjonen:/ skal jeg oppdatere driverene til tastaturet? Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 28. oktober 2002 Del Skrevet 28. oktober 2002 View: encoding : Western european hjelper det? :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå