Gå til innhold

HP dv6005: Lader ikke?

simenfsf

Anbefalte innlegg

Heisann. Hentet min nye HP dv6005 bærbar idag og har nå fiklet litt rundt med programmer og sånt.

Men første gang jeg startet laptopen så hadde den 44% batteri igjen, nå har den 41% igjen. Hele tiden har ledningen vært plugget i, og det ser jo da ut som den ikke vil la seg lade... Noen som har noen tips eller vet hva som kan være feil?

Takker

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Heisann. Hentet min nye HP dv6005 bærbar idag og har nå fiklet litt rundt med programmer og sånt.

Men første gang jeg startet laptopen så hadde den 44% batteri igjen, nå har den 41% igjen. Hele tiden har ledningen vært plugget i, og det ser jo da ut som den ikke vil la seg lade... Noen som har noen tips eller vet hva som kan være feil?

Takker

6822210[/snapback]

Svarer for meg selv. Fant denne tråden https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...+++lader+++ikke kan det være samme problem? Laster ned Hp Battery Check programmet og ser hva den sier.

Lenke til kommentar
Tror du må slå den av for at den skal lade.

6822267[/snapback]

Kunne vært slik ja, selvom jeg syns det hørtes rart ut. Testet batteriet med HP Battery Check og det viste seg at det var defekt eller lignende. Så ringer Hp Support imorgen og håper jeg får et nytt batteri ekstremt kjapt :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...