simenfsf Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Heisann. Hentet min nye HP dv6005 bærbar idag og har nå fiklet litt rundt med programmer og sånt. Men første gang jeg startet laptopen så hadde den 44% batteri igjen, nå har den 41% igjen. Hele tiden har ledningen vært plugget i, og det ser jo da ut som den ikke vil la seg lade... Noen som har noen tips eller vet hva som kan være feil? Takker Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Tror du må slå den av for at den skal lade. Lenke til kommentar
simenfsf Skrevet 7. september 2006 Forfatter Del Skrevet 7. september 2006 Heisann. Hentet min nye HP dv6005 bærbar idag og har nå fiklet litt rundt med programmer og sånt. Men første gang jeg startet laptopen så hadde den 44% batteri igjen, nå har den 41% igjen. Hele tiden har ledningen vært plugget i, og det ser jo da ut som den ikke vil la seg lade... Noen som har noen tips eller vet hva som kan være feil? Takker 6822210[/snapback] Svarer for meg selv. Fant denne tråden https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...+++lader+++ikke kan det være samme problem? Laster ned Hp Battery Check programmet og ser hva den sier. Lenke til kommentar
simenfsf Skrevet 7. september 2006 Forfatter Del Skrevet 7. september 2006 Tror du må slå den av for at den skal lade. 6822267[/snapback] Kunne vært slik ja, selvom jeg syns det hørtes rart ut. Testet batteriet med HP Battery Check og det viste seg at det var defekt eller lignende. Så ringer Hp Support imorgen og håper jeg får et nytt batteri ekstremt kjapt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå