Gå til innhold

Noen som har denne høytalerpakken fra Creative?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har selv toppmodellen av Creative sine 2.1 sett, nemlig Creative Cambridge Soundworks 2.1 digital (den nyeste modellen med større sub (22w)), betalte 800kr for det og er STORFORNØYD!!! De holder virkelig hva de lover :smile: :smile:

Men det virker som du er ute etter å spare penger her, og det settet du har funnet er vel verdt sin pris... du får mye for pengene...

Er penger IKKE et problem og du vil ha det ultimate innen 2.1-lyd, bør du skaffe deg Klipsch ProMedia 2.1 som er kåret til verdens beste 2.1 høyttalersett... det er helt utrolig hvor bra lyd du kan få fra de relativt små stelittene og den suben... det er THX sertifisert og hele pakka... du kan lese om det ved å klikke på Denne linken

Klipsch er forresten et MEGET anerkjent merke i HiFi-verdenen og mye av pc-høyttaler-teknologien deres er hentet derifra :smile:

chrizno4.jpg

[ Denne Melding var redigert av: ChriZno på 2002-10-28 14:09 ]

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-10-28 14:09, skrev ChriZno:

Er penger IKKE et problem og du vil ha det ultimate innen 2.1-lyd, bør du skaffe deg Klipsch ProMedia 2.1 som er kåret til verdens beste 2.1 høyttalersett... det er helt utrolig hvor bra lyd du kan få fra de relativt små stelittene og den suben... det er THX sertifisert og hele pakka... du kan lese om det ved å klikke på

Verdens beste 2.1 anlegg? :lol:

Lenke til kommentar

klipsch roXXorer gata!

klipsch er den beste/blandt de beste høytaler produsenten av pc-høgtalara. banker creative..les 1 par tester.

MEN selfølgelig koster det litt mere enn de høytalerne fra creative.

creative sine høytalere er helt greie med tanke på pris "ytelse" . en kamerat av meg har inspire 4.1. jeg har klipsch promedia 4.1 .. jeg meget fornøyd! klipsch promedia fåes ikke kjøpt i vanlige butikker. husker ikke heelt hva sjappa heter i farta...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...