mintman Skrevet 28. oktober 2002 Del Skrevet 28. oktober 2002 http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...11&GrpID=2&s=pl Hvordan er lyden og kan den anbefalles? Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 28. oktober 2002 Del Skrevet 28. oktober 2002 Har den ikke selv, men jeg tror den holder samme kvalitet som sine storebrødere Inspire 5.1 5100 og 5700. Har sist nevnte og er VELDIG fornøyd. :smile: Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 28. oktober 2002 Del Skrevet 28. oktober 2002 hadde et lignenes sett selv og var fornøyd til den prisen det koster, men jeg vil anbefale og legge litt mere penger i det hvis du vil ha bra lyd. Altec sine sett er meget gode. Lenke til kommentar
ChriZno Skrevet 28. oktober 2002 Del Skrevet 28. oktober 2002 Har selv toppmodellen av Creative sine 2.1 sett, nemlig Creative Cambridge Soundworks 2.1 digital (den nyeste modellen med større sub (22w)), betalte 800kr for det og er STORFORNØYD!!! De holder virkelig hva de lover :smile: :smile: Men det virker som du er ute etter å spare penger her, og det settet du har funnet er vel verdt sin pris... du får mye for pengene... Er penger IKKE et problem og du vil ha det ultimate innen 2.1-lyd, bør du skaffe deg Klipsch ProMedia 2.1 som er kåret til verdens beste 2.1 høyttalersett... det er helt utrolig hvor bra lyd du kan få fra de relativt små stelittene og den suben... det er THX sertifisert og hele pakka... du kan lese om det ved å klikke på Denne linken Klipsch er forresten et MEGET anerkjent merke i HiFi-verdenen og mye av pc-høyttaler-teknologien deres er hentet derifra :smile: _________________ [ Denne Melding var redigert av: ChriZno på 2002-10-28 14:09 ] Lenke til kommentar
mintman Skrevet 28. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2002 Tusen takk for tilbakemeldinger. Målet for meg er nok og ikke bruke så mye penger på dette. Skal bare ha noe enkle og greie høytalere som lager ok lyd. Da blir det nok Creative ja :smile: Lenke til kommentar
scirocco Skrevet 28. oktober 2002 Del Skrevet 28. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-28 14:09, skrev ChriZno:Er penger IKKE et problem og du vil ha det ultimate innen 2.1-lyd, bør du skaffe deg Klipsch ProMedia 2.1 som er kåret til verdens beste 2.1 høyttalersett... det er helt utrolig hvor bra lyd du kan få fra de relativt små stelittene og den suben... det er THX sertifisert og hele pakka... du kan lese om det ved å klikke på Denne linken Verdens beste 2.1 anlegg? Lenke til kommentar
Eskil87 Skrevet 28. oktober 2002 Del Skrevet 28. oktober 2002 Jeg tror jeg skal kjøpe meg nye høytalere jeg også, men jeg er VELDIG i tvil hvilke jeg skal kjøpe :sad: Det står vel forresten mellom Logitech Z-560 og Altec Lansing ACS641 Kølle, dette er et hardt valg :sad: Lenke til kommentar
nicrohard Skrevet 28. oktober 2002 Del Skrevet 28. oktober 2002 klipsch roXXorer gata! klipsch er den beste/blandt de beste høytaler produsenten av pc-høgtalara. banker creative..les 1 par tester. MEN selfølgelig koster det litt mere enn de høytalerne fra creative. creative sine høytalere er helt greie med tanke på pris "ytelse" . en kamerat av meg har inspire 4.1. jeg har klipsch promedia 4.1 .. jeg meget fornøyd! klipsch promedia fåes ikke kjøpt i vanlige butikker. husker ikke heelt hva sjappa heter i farta... Lenke til kommentar
Rolfo Skrevet 31. oktober 2002 Del Skrevet 31. oktober 2002 Quote: nicrohard skrev (2002-10-28 19:29):...husker ikke heelt hva sjappa heter i farta... http://www.oslohificenter.no/prod/sp/pcsp/kl_pcsp.html http://www.audiocompaniet.no/prom_about.html --- Rolfo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå