WaterMarked Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Grunnen til jeg spør er at jeg har vært syk\redusert i snart 14 dager. Var frisk i dag, første dagen på lenge. Men nå kjenner jeg at jeg har fått noe DRIT igjen.. Sår hals og tung i kroppen. Er det bare jeg så er så forbanna uheldig eller er det noe andre som har vært mye syk i det siste? Håper jeg blir frisk snart, er så lei av å gå rundt med tett nese og sjenerelt dårlig i formen. Er sjelden syk, men i år har jeg snart ny personlig rekord. Trøtt og sliten nå... Lenke til kommentar
magnon Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Syns jeg hører masse folk tjase om at alle er syke om dagen. Har dog ikke lest noen nyheter om det. Selv ligger jeg i senga, våkner opp hver morgen med kaldsvette, tar meg en dusj og spiser så godt jeg kan, og sover igjen... Dette har vært siden rundt helga, nå begynner jeg å bli lei. Må få jobba litt også! Symptomer? Pulserende skallebank, svetter som en gal, feber, hoven hals, generelt slapp. Kjedelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå