Gå til innhold

STORE nyheter på vei!

ShredLord

Anbefalte innlegg

Nintendo Wii kommer 24 november og kommer til å koste £149 i England. Altså under 2000 NOK blir det.

Ikke spør meg hvorfor jeg vet det, men det er kanskje litt mer breaking news enn det første.

6824163[/snapback]

Tviler på at den kommer så sent. Planen var jo at den skulle komme før PS3 gjør, så slutten av oktober/begynnelsen av november er mer trolig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Dette var vel, om mogleg, ENDÅ midre spennande enn rosa PS2. Heldigvis hadde eg ikkje forventningar denne gongen.

Bra at Joystiq i det minste er anstendige nok til å be om unnskyldning.

Kay

6824231[/snapback]

Tja, egentlig så er det ingen grunn til en unskyldning. Det var fansen som hypet det hele opp til noe mer enn det var. Såklart litt vagt skrevet i den første posten om dette på siden, men det var ikke akkurat dere skyld.

Men greit nok for å få fansen til å holde kjeft...

Lenke til kommentar
Nintendo Wii kommer 24 november og kommer til å koste £149 i England. Altså under 2000 NOK blir det.

Ikke spør meg hvorfor jeg vet det, men det er kanskje litt mer breaking news enn det første.

6824163[/snapback]

Og dette har du kilder på? :)

6824183[/snapback]

Ja, er en fyr som jobber i Nintendo. Skal visst bli offentliggjort i løpet av dagen, så det er bare å vente og se om kildene faktisk er sanne. :)

Lenke til kommentar
Som sagt; det er fra en seriøs kilde i Nintendo jeg har fått det fra.

6824782[/snapback]

Herregud, det er det da ikke.

Du har lest det på en eller annen sladre side på nettet.

Er så tragisk når folk skal 'prøve' å virke viktige.

Nintendo UK boss David Yarnton has told GamesIndustry.biz that reports the Wii will retail for GBP 149 and will be in shops shortly before November 24 are "definitely not right".

Opplysningene dine er altså IKKE korrekte.

Lenke til kommentar
Herregud, det er det da ikke.

Du har lest det på en eller annen sladre side på nettet.

Er så tragisk når folk skal 'prøve' å virke viktige.

Nintendo UK boss David Yarnton has told GamesIndustry.biz that reports the Wii will retail for GBP 149 and will be in shops shortly before November 24 are "definitely not right".

Opplysningene dine er altså IKKE korrekte.

6824890[/snapback]

Ah, nå kom jeg på hvorfor jeg aldri poster her. Da var det tilbake til seriøse engelske diskusjonsforumer.

Edit: Vil bare spør hvordan du ville formulert det uten å virke viktig og tragisk?

Endret av sniK
Lenke til kommentar
Ah, nå kom jeg på hvorfor jeg aldri poster her. Da var det tilbake til seriøse engelske diskusjonsforumer.

6824947[/snapback]

Fordi du ble avslørt? :tease:

Edit: Den artikkelen på gamesindustry.biz hadde en interessant kommentar fra Nintendo UK sjefen:

"They're not far off, but they're definitely not right," he told GI.biz.
Endret av Cryovat
Lenke til kommentar

6824947[/snapback]

Fordi du ble avslørt? :tease:

Edit: Den artikkelen på gamesindustry.biz hadde en interessant kommentar fra Nintendo UK sjefen:

"They're not far off, but they're definitely not right," he told GI.biz.

6824984[/snapback]

Litt vanskelig å avsløre meg når ingen vet noe mer enn det vi har fått vite til nå. Tiden vil vise :)

Lenke til kommentar

Edit: Vil bare spør hvordan du ville formulert det uten å virke viktig og tragisk?

6824947[/snapback]

Folk flest er veldig skeptiske til alt av rykter for tida. Dei fleste er lei alle skuffelsene. Det kan godt vere at du har rett anngående datoen, og i så fall er det fint at du deler informasjonen med oss. Ikkje ta deg nær av at folk stiller seg tvilende til kildene dine. Reknar med at datoen blir gitt ut offisielt snart, så om du har rett kan du trygt kome slengande med ein "kva var det eg sa". :)

Lenke til kommentar

6824163[/snapback]

Om en link ikke allerede har blitt lagt ut. her er man trøtt enda:)

Ign

Lenke til kommentar
Folk flest er veldig skeptiske til alt av rykter for tida. Dei fleste er lei alle skuffelsene. Det kan godt vere at du har rett anngående datoen, og i så fall er det fint at du deler informasjonen med oss. Ikkje ta deg nær av at folk stiller seg tvilende til kildene dine. Reknar med at datoen blir gitt ut offisielt snart, så om du har rett kan du trygt kome slengande med ein "kva var det eg sa". :)

6825042[/snapback]

Og da skal jeg skrive med store bokstaver og rød skrift "Hva var det jeg sa?". :w00t:

Lenke til kommentar

6825042[/snapback]

Og da skal jeg skrive med store bokstaver og rød skrift "Hva var det jeg sa?". :w00t:

6825137[/snapback]

Vi får se...

Nintendo Europe sitt svar på dette ryktet:

"They're not far off, but they're definitely not right,"

Link: http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=67444

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...