Gå til innhold

STORE nyheter på vei!

ShredLord

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kotaku har avslørt det!

Expect to hea r some kinda interesting news about a very interesting upcoming console at 12:01 a.m. EST Friday.

I dekningen tidligere har de alltid vært veldig positive til Wii, samtidig som de har gitt Sony og PS3 mye pes i den senere tid.

Ettersom det står upcoming, utelukker det for det meste 360en.

Åh, jeg gleder meg! :!:

6822547[/snapback]

Very interesting console = wii

Lenke til kommentar

Jeg orker ikke sitte mer oppe, så jeg legger meg nå og leser om det når jeg står opp. :)

Men skal jeg tippe, så er det et spill fra Nintendo selv. Enten en ut i fra intet, eller en velkjent tittel fra en kjent serie... Tviler på at det er en lanseringsdato, den får vi om 1 uke.

Lenke til kommentar
Men skal jeg tippe, så er det et spill fra Nintendo selv.

6822622[/snapback]

Som for eksempel: hva skjedde egentlig med det derre Mario 128 eller hva de kalte det? Mener å huske det var mye 'blest' rundt det for noen år siden. Eller har det blitt avblåst uten at jeg har fått det med meg?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ

http://kotaku.com/gaming/secret/new-new-co...ight-199195.php

Commodore 360?

Atari Jaguar 3?

Microsoft går inn på handhelds?

Sony skipper PS3, starter produksjon av PS4?

Nintendo dropper Wii-motes, og gir med NES-kontroll?

TIME WILL TELL!

Synes det ville vært rart om vi nå får en fjerde utfordrer inn i konsollkrigen, men blir gøy å se hva som faktisk skjer.

Jeg tror dog, i likhet med mange andre, at det kan være relatert til Wii sin release, mulig vi ser den i butikkene om kort tid?

Endret av Slettet-t9DveYkZ
Lenke til kommentar

6822622[/snapback]

Som for eksempel: hva skjedde egentlig med det derre Mario 128 eller hva de kalte det? Mener å huske det var mye 'blest' rundt det for noen år siden. Eller har det blitt avblåst uten at jeg har fått det med meg?

6822704[/snapback]

Var ikke det til gamecube?

Lenke til kommentar

6822622[/snapback]

6822704[/snapback]

Var ikke det til gamecube?

6822721[/snapback]

Tror ikke gamecuben var kraftig nok eller noe i den dur og Nintendo utsatte tittelten til Wii. Mye tyder på at Mario 128 nå går under navnet Super Mario Galaxy.

Lenke til kommentar
Tror ikke gamecuben var kraftig nok eller noe i den dur og Nintendo utsatte tittelten til Wii. Mye tyder på at Mario 128 nå går under navnet Super Mario Galaxy.

6822773[/snapback]

Nja, leste i en artikkel at Super Mario 128 var et eksperiment. De sa du ville finne mye Super Mario 128 i SMG, men SMG ville ikke være SM128

Lenke til kommentar

Bah.. disse STORE nyhetene har som oftest vist seg å ikke være det. Når det først er en STOR nyhet, så har den enten lekket ut, eller kommet som lyn fra klar himmel (ps3 utsettelsen i europa f.eks.).

Blir nok en turkis DS eller blåoransj xbox360 med blomsterduft vil jeg tro.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ
Bah.. disse STORE nyhetene har som oftest vist seg å ikke være det. Når det først er en STOR nyhet, så har den enten lekket ut, eller kommet som lyn fra klar himmel (ps3 utsettelsen i europa f.eks.).
Denne gang vet tydligvis de forskjellige sidene hva det dreier seg om, og jeg tror ikke de har mye interesse av å hype opp random crap - med mindre, selvsagt, noen har stappa dollarseddler opp i bakenden deres.

Ingen vet vel egentlig når Wii skal komme, så jeg håper nyheten går på at den er å finne i butikkene veldig snart.

Ta forresten også en titt på denne;

http://www.kotaku.com/gaming/square-enix/f...ware-192689.php

The strategy behind Nintendo and the iPod, to create a new environment based on hardware, is completely valid. But, this is impossible if you don't have experience making hardware. This is one of the reasons Square Enix will collaborate with Taito, a company that produces physical hardware. In our talks with Taito, ideas for an actual physical product have come up. In any case, we will be releasing some 'thing.'
Endret av Slettet-t9DveYkZ
Lenke til kommentar
Blogg

7. september

HUGE XCN EXCLUSIVE!

We've just pushed out a HUGE EXCLUSIVE that you HAVE TO KNOW ABOUT to our XCN sites across Europe. In fact, it's currently so exclusive that most of the sites are still writing it up, but I'm not going to steal their thunder. Head to www.RewiredMind.com for the heads-up then keep an eye on the rest of our XCN sites (UK link - for other countries go to your local Xbox.com, click on Community, then click on Fan Sites) for more.

What is it? Well, it's something for nothing...

Something for Nothing... kanskje ett gratis Arcade spill eller gratis Live?

I dunno...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...