ShredLord Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 (endret) Men ikke ennå News4gamers Joystiq "We just got handed a scoop for some important news with one of the next-generation consoles. We can't talk about any specifics yet, but you have our word that this announcement is something worth waiting for. Expect all the info tonight here at Joystiq at 12:01 a.m. Eastern." Hva tror dere? For min del tipper jeg på Wii launchdato! Endret 7. september 2006 av ShredLord Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Babyblå ps2 tenker jeg Lenke til kommentar
Nighte Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 (endret) 12:01 am eastern vil si amerikansk midnatt? please ikke troll med ps2 bs når det gjelder nextgen... Endret 7. september 2006 av AciD18 Lenke til kommentar
arnizzz Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Babyblå ps2 tenker jeg 6822042[/snapback] haha Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 jepp.. mener det er klokka 0901 norsk tid.. eller så er det 1000.. litt usikker Lenke til kommentar
Cryovat Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Satser på Wii-lanseringsdato og pris. (selv om jeg gjerne kunne ha sett en annonsering av Final Fantay og MGS4 for 360. Forumet her hadde blitt så utrolig underholdende etterpå. ) Lenke til kommentar
GA Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 (endret) Kanskje de har fått nyss i at Avean har kjøpt seg en 360 i smug? Det ville hvertfall vært en nyhet jeg hadde likt! hehe Endret 7. september 2006 av GA Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 (selv om jeg gjerne kunne ha sett en annonsering av Final Fantay og MGS4 for 360. Forumet her hadde blitt så utrolig underholdende etterpå. ) 6822119[/snapback] hehe, sant det.. Lenke til kommentar
Ulf Isaksen Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 (selv om jeg gjerne kunne ha sett en annonsering av Final Fantay og MGS4 for 360. Forumet her hadde blitt så utrolig underholdende etterpå. ) 6822119[/snapback] Njaaa.... Da blir det heller babyblå ps2 Lenke til kommentar
Cryovat Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Hvem bryr seg om babyblå når du kan få en sånn , og en matchende DS? :!: Lenke til kommentar
Mala Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Ja nei eg blei jo meget skuffet sist det var snakk om store nyheter både i form av Forza Motorsport 2 og den flotte rosa PS2. Så eg tør vel ikkje tippe på det som kommer no. Kansje vi endelig får dildo kontroller til PS2 likevel? Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Sony har kjøpt opp Microsoft! Ok, sannsynlegvis ikkje. Håpar det er noko positivt om PS3, eg kunne trengt ei lita oppmuntring no. Men basert på tidlegare skuffelsar (rosa PS3), har eg ikkje altfor høge forventningar. Kay Lenke til kommentar
nacho Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Skulle ikke det komme noen ps3 nyheter from far out left eller noe? Tror det er noe positivt, siden de sier worth waiting for Lenke til kommentar
TCi Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Ut i fra det jeg leser skal nyheten være for Wii. Men vi får se. Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Ja, Wii bør gripe sjansen nå. Da får de julen for seg selv. Lenke til kommentar
Cryovat Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Kotaku har avslørt det! Expect to hea r some kinda interesting news about a very interesting upcoming console at 12:01 a.m. EST Friday. I dekningen tidligere har de alltid vært veldig positive til Wii, samtidig som de har gitt Sony og PS3 mye pes i den senere tid. Ettersom det står upcoming, utelukker det for det meste 360en. Åh, jeg gleder meg! :!: Lenke til kommentar
Nighte Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 kan være nintendo som har endret noen planer ettersom ps3 ble utsatt i europa? Utnytte et selskaps feil ved å fremskynde release? Lenke til kommentar
Cryovat Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Er en mulighet for det. Ville vært et kraftig ballespark mot Sony å plutselig annonsere "Wii går på markedet 15!" Lenke til kommentar
TCi Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Er nok Nintendo ja. Kanskje de nå åpner flomdørene som har vært stengt i 2 år? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Er det noe Nintendo skal ha, så er det nemlig det at de greier å holde kjeft om saker og ting, irriterende kan det vere av og til. Men de unngår ihvertfall å spre svada og tull slik som andre parter gjør. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå