the_masked_cow Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 (endret) jeg er litt usikker passer disse deleni sammen. blir glad om du finner noe som burde vært bedre brenner harddisk hovedkort kabinett ram (kjøper 2 av disse) prosessor skjermkort (lurer på om det er mulig å kjøre disse deleni sammen slik at de samarbeider) eller burde jeg velde dette skjermkortet alene?) strømforsyning Endret 14. september 2006 av the_masked_cow Lenke til kommentar
TAS Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Ville heller kjopt 2x1giga minnebrikker,istedenfor 4x512. Lenke til kommentar
Erik J. Nilsen Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Uten tvil et godt tips fra TAS. Har du planer om overklokking, ville nok et annet hovedkort også være å vurdere. Et basert på Intel-brikkesett vil være langt mer villig Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Ville heller kjopt 2x1giga minnebrikker,istedenfor 4x512. 6821883[/snapback] Enig. Og strømforsyningen er et godt valg.. Har den selv.. men du kan vurdere mist psu'ene også.. PSu er den viktigste komponenten i maskinen, og den bør være god! Lenke til kommentar
the_masked_cow Skrevet 7. september 2006 Forfatter Del Skrevet 7. september 2006 (endret) JEG ER ENIG I DERE MED AT JEG BURDE KJØPE 2*1 GB RAM. JEG ER LITT FERSK PÅ DETTE GREIENE. HVA ER PSU. JEG VET SIKKERT HVA DET ER MEN HAR DERE ET ANNET ORD FOR DET?. DET DISSE TO KARENE VILLE FRAM MED VAR AT MINNEHASTIGHETEN PÅ RAM BRIKKENE BLIR RASKERE OM DU HAR 4 512 ISTEDENFOR 2 1024. JEG MENER AT JEG BURDE KJØPE TO 1024 FOR DI DA KAN MAN JO KJØPE TO 1024 BRIKKER TIL SENERE. DA LURER JEG PÅ OM DISSE ER ET BEDERE VALG RAM Endret 7. september 2006 av the_masked_cow Lenke til kommentar
TAS Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Det er jo akkuratt samme rammen,bare det er 2x1giga istendenfor 4x512.Bedere muligheter for oppgradering senere. Lenke til kommentar
the_masked_cow Skrevet 7. september 2006 Forfatter Del Skrevet 7. september 2006 jamen på de 2 1024 brikkene så står det: Minnehastighet 675 MHz ( PC2-5400 ) og hovedkortet takkler: Støttet RAM-hastighet PC2-4300, PC2-5300 jeg blir så forvirret Lenke til kommentar
TAS Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Ang.skjermkort.Kjop det 7900gt kortet.Ville nok heller valgt X1900XT,mere ytelse pr krone(Hvis jeg ikke husker feil).Tror det er ingen webshops som har de paa lager. Lenke til kommentar
TAS Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 (endret) jamen på de 2 1024 brikkene så står det: Minnehastighet 675 MHz ( PC2-5400 ) og hovedkortet takkler: Støttet RAM-hastighet PC2-4300, PC2-5300 jeg blir så forvirret 6822196[/snapback] Det skal gaa bra. Edit:eller er jeg helt paa jordet her naa,andre som kan si noe om det? Endret 7. september 2006 av TAS Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Hva med dette AM2 oppsettet her da? Lenke til kommentar
the_masked_cow Skrevet 7. september 2006 Forfatter Del Skrevet 7. september 2006 Hva med dette AM2 oppsettet her da? 6822372[/snapback] jeg er fast bestemt på intel ikke amd Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 (endret) ser at ditt forslag er på ca.9500,- nå så da hadde jeg byttet ut minne til det som er i am2 oppsettet, muligens funnet et hk. som støttet det og hvis det fremdeles er igjen litt penger, brukt de på bedre skjermkort Endret 7. september 2006 av Goodall Lenke til kommentar
Tuffeluffe Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 (endret) Støtter hovedkortet C2D ?? Endret 8. september 2006 av Tuffeluffe Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 JEG ER ENIG I DERE MED AT JEG BURDE KJØPE 2*1 GB RAM. JEG ER LITT FERSK PÅ DETTE GREIENE. HVA ER PSU. JEG VET SIKKERT HVA DET ER MEN HAR DERE ET ANNET ORD FOR DET?. DET DISSE TO KARENE VILLE FRAM MED VAR AT MINNEHASTIGHETEN PÅ RAM BRIKKENE BLIR RASKERE OM DU HAR 4 512 ISTEDENFOR 2 1024. JEG MENER AT JEG BURDE KJØPE TO 1024 FOR DI DA KAN MAN JO KJØPE TO 1024 BRIKKER TIL SENERE. DA LURER JEG PÅ OM DISSE ER ET BEDERE VALG RAM 6822112[/snapback] Dette kommer mod til å like godt at du skriver med store bokstaver..fjern det ASAP før en mod ser det..vennlig råd til deg.. Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 JEG ER ENIG I DERE MED AT JEG BURDE KJØPE 2*1 GB RAM. JEG ER LITT FERSK PÅ DETTE GREIENE. HVA ER PSU. JEG VET SIKKERT HVA DET ER MEN HAR DERE ET ANNET ORD FOR DET?. DET DISSE TO KARENE VILLE FRAM MED VAR AT MINNEHASTIGHETEN PÅ RAM BRIKKENE BLIR RASKERE OM DU HAR 4 512 ISTEDENFOR 2 1024. JEG MENER AT JEG BURDE KJØPE TO 1024 FOR DI DA KAN MAN JO KJØPE TO 1024 BRIKKER TIL SENERE. DA LURER JEG PÅ OM DISSE ER ET BEDERE VALG RAM 6822112[/snapback] PSU= strømforsyning Rammen der ser bra ut den.. 2 x 1024 kjører bedre enn 4x 512... Lenke til kommentar
capy Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 (endret) Tastaturer med caps lock har fra idag av 18års aldersgrense:) Om du ikke er fast bestemt på å ha Nvidia skjermkort kan jeg anbefale et ok oppsett: Hovedkort: Asus p5b eller p5b deluxe om du vil ha mulighet til å kjøre crossfire. cpu: E6300 eller E6600, alt etter lommeboken. ram: 2*1014mb 6400. (se http://www.memory-configurator.com/ for bra priser. De sender til Norge. Husk å beregn frakt og toll, uansett skal du spare på dette fremfor å handle ram fra en norsk webshop og det er helt ufarlig:) ) Skjermkort: X1900XT. vent med å bestille til dette er på lager, det er det beste rådet jeg kan gi deg. Det gir veldig mye for pengene. Det er en grunn til at det er utsolgt. Ellers finnes det Harddisker med 16mb bufferminne, det kan du i alle fall ha i bakhodet når du bestiller. PSU er helt ok, men kabinettet er jo litt barnslig etter min smak, men for all del, velg det som passer deg. Endret 8. september 2006 av capy Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå