Wilford Skrevet 28. oktober 2002 Del Skrevet 28. oktober 2002 Det er fint og greit at dere har en ordbok, men det får da være grenser. Er det så lite nytt å skrive om at dere må fylle opp spalteplass med å fortelle at det til stadighet er lagt til nye ord i ordboka? Vil foreslå at dere heller venter med å sette inn nyheter til dere har noe å skrive om, for dette blir for dumt. Lenke til kommentar
Wilford Skrevet 31. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2002 Hadde ventet et svar på dette, men ser at dere fortsetter med å bruke spalteplass hvor dere ramser opp nye ord til ordboka. Digitalkamera.no er en fin side og det er etter mitt syn synd at dette inntrykket reduseres ved slik gjentatt unødig info. Er det virkelig ingen andre som har meninger om dette? Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 31. oktober 2002 Del Skrevet 31. oktober 2002 Hvis du ikke har annet å irritere deg over, har du antagelig ikke så mye å holde på med. Get a life. Lenke til kommentar
anderfo Skrevet 1. november 2002 Del Skrevet 1. november 2002 Nyhetene om ordboka er vel igrunn ikke så veldig irriterende. Om du kan samtlige ord innen digitalkameraets verden, kan du også svært enkelt la være å lese disse nyhetene... Jeg tviler på at de andre nyhetene blir mindre interessante (eller at det blir færre av dem) bare fordi ordboka får litt spalteplass. Kanskje har flere oppdaget ordboka de siste to ukene, og kanskje fikk de også et bedre liv etter at de fant ut hva hyperfokaldistansen egentlig betyr. Jeg ser ihvertfall ingen grunn til å hindre dem i å finne ut dette. Lenke til kommentar
mlwirak Skrevet 1. november 2002 Del Skrevet 1. november 2002 Hei, takk for tilbakemelding. Vi bør selvsagt gjøre alt med måte. Det er enkelte som mener at vi ikke bør ha oppdateringer i prisguiden på forsiden heller. Det tar mye tid å arbeide med ordboka, og vi har lyst til at alle medarbeidere som gjør en god jobb skal bli "kreditert" med en ingress på forsiden. Det synes jeg er rimelig fair. Ordboka har vært lite oppdatert og lite besøkt, og uten gjentatte ingresser på forsiden ville neppe det nylige arbeidet med denne blitt lest og verdsatt av særlig mange. Vi ønsker å ha noe på forsiden hver dag, og i det siste har ikke jeg hatt særlig tid til å jobbe redaksjonelt. Dermed har det blitt mye linking til småting. I november planlegger vi en rekke større artikler og tester, og hvis det kommer vanskelige ord i disse håper jeg at leserne nå etterhvert har blitt klar over at de kan slå opp disse i ordboka :wink: MLW Lenke til kommentar
palmaceous Skrevet 15. februar 2003 Del Skrevet 15. februar 2003 Er det virkelig ingen andre som har meninger om dette? Jeg tror det er fordi de har så lite kapasitet. Ved å legge til et ord i ordboka så ser det i hvert fall ut som om noe skjer. P. Lenke til kommentar
anderfo Skrevet 15. februar 2003 Del Skrevet 15. februar 2003 Er det virkelig ingen andre som har meninger om dette? Jeg tror det er fordi de har så lite kapasitet. Ved å legge til et ord i ordboka så ser det i hvert fall ut som om noe skjer. P. De gjør jo alt frivillig, så de kan egentlig gjøre som de vil. Hvis du har så mye kapasitet kan du sikkert melde deg! Lenke til kommentar
palmaceous Skrevet 15. februar 2003 Del Skrevet 15. februar 2003 De gjør jo alt frivillig ... Og all respekt til dem for det. så de kan egentlig gjøre som de vil. Hvis du har så mye kapasitet kan du sikkert melde deg! Morsomt. Men nei, jeg tror ikke det. I dag har jeg min første fridag på over 5 måneder (det er derfor jeg leser litt på nett). Til daglig har jeg nok for mye å gjøre til å bidra med noe, er jeg redd. (jobber som fotograf i London) Lenke til kommentar
Madmax30 Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 Hvis du er så opptatt at du ikke har tid til saker og ting, hvorfor tar du av den dyrbare tiden din til å sitte å rakke ned på akam.no? Har de ikke internet i London eller? Eller er det lagt inn sperre for å gå inn på akam.no å slenge dritt der kanskje? Hadde du vært fotograf i London tror jeg ærlig talt ikke du hadde giddet å gjøre det du driver med her på forumet. Fotografer som lykkes i det de gjør skaper ting, de ødelegger det ikke!! Keep up the good work mlwirak & Co, vi syntes dere gjør en utmerket jobb og er seriøse. Lenke til kommentar
Kjitta Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 Keep up the good work mlwirak & Co, vi syntes dere gjør en utmerket jobb og er seriøse. Hear hear mr. chairman! Den støtter jeg! Mye urettmessig kritikk her i det siste! Lenke til kommentar
Xmag Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 Hvis du er så opptatt at du ikke har tid til saker og ting, hvorfor tar du av den dyrbare tiden din til å sitte å rakke ned på akam.no? Har de ikke internet i London eller? Eller er det lagt inn sperre for å gå inn på akam.no å slenge dritt der kanskje? Hadde du vært fotograf i London tror jeg ærlig talt ikke du hadde giddet å gjøre det du driver med her på forumet. Fotografer som lykkes i det de gjør skaper ting, de ødelegger det ikke!! Keep up the good work mlwirak & Co, vi syntes dere gjør en utmerket jobb og er seriøse. Tja... rakke ned? Hvor er det nedsettende som er skrevet? Dersom han har fri en gang hver 5. måned, og benytter en del av denne tiden til å diskutere i forumet, kan det jo faktisk tyde på at han liker siden. Jeg er av den oppfatning at akam.no er en god side, og det virker som om de er interessert i å forbedre seg. Slikt vitner jo om seriøsitet. Noe jeg derimot ikke liker er at mlwirak selv skriver siste ord i en diskusjon, og bare stenger tråden. Han er veldig part i saken føler jeg, og det ville vært mer profesjonellt av ham å ikke stenge tråden (Omtale av HP 850 var uklar og ubestemt) uavhengig av om diskusjonen er like konstruktiv som ønskelig. Man må prøve å ikke ta det man oppfatter som fornærmende seriøst, og prøve å forstå hva som egentlig er budskapet. Litt skittkasting må tolereres, bare det ikke tar helt av. En lite konstruktiv diskusjon er bedre enn ingen diskusjon, og for å være ærlig var ikke nevnte diskusjon veldig mye å ta på vei for. mlwirak, pull your self together, man! :wink: btw, du gjør en ellers god jobb *jubelbrus* Lenke til kommentar
GIMP Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 Støtter fult ut at ordbok og prisguide oppdateringer roter til siden og sørger for at ellers gode omtaler og nyheter forsvinner. GIMP Lenke til kommentar
mlwirak Skrevet 20. februar 2003 Del Skrevet 20. februar 2003 Dessverre er det ikke så mange som gidder å lese nyhetene. Vi må gi det folk vil ha, og det ser ut til å være prisguideoppdateringer. MLW Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå