Fotofashion Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 (endret) ønsker gjerne kritikk. edit: Midtstilt bildet. Endret 8. september 2006 av DeViSoR Lenke til kommentar
eldavid Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 perfekte bilder trenger ikke kritikk! Lenke til kommentar
PerB Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Synes jeg ser en isbit i et Cognac-glass. Og Cognac skal kun være i bunnen av glasset. Lenke til kommentar
Bjorhus Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Dæven eg vart tørst! Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 (endret) ønsker gjerne kritikk. Akkurat dette bildet ville jeg gjerne sett midtstilt, ellers fint... Endret 7. september 2006 av k-ryeng Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 7. september 2006 Forfatter Del Skrevet 7. september 2006 takker.. hmm midtstilt ja, får sette det sammens med det andre glasset når jeg får det til.. skal settes sammens med de skal vendes slik at de står mot hverandre.. men mulig at det er bedre med begge midtstilt. Lenke til kommentar
Drømmemannen Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 (endret) Det heller også litt til høyre, men ellers ser det veldig godt ut. Endret 7. september 2006 av balletryne Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 7. september 2006 Forfatter Del Skrevet 7. september 2006 jeg får sentrere bildet ja.. dere har rett.. ser bedre ut da.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå