The Norwegian Pikie Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Lurer veldig på denne spillern, men ettersom det for meg som student er en stor innvestering vil jeg gjerne vite om den er så bra som den høres ut.? Noen med erfaringer? Og hvor mye risting tåler den egentlig ettersom den har harddisk, kan du gå med den i lomma uten problemer.? Lenke til kommentar
Vostok.no Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Lurer veldig på denne spillern, men ettersom det for meg som student er en stor innvestering vil jeg gjerne vite om den er så bra som den høres ut.? Noen med erfaringer? Og hvor mye risting tåler den egentlig ettersom den har harddisk, kan du gå med den i lomma uten problemer.? 6821588[/snapback] Ikke noe problemer å gå med den i lomma. Spilleren er veldig bra, ekstremt bra lydkvalitet, noen bedre ? Men den har en svakhet på hodetelefonutgangen. Noen får dårlig kontakt der. Utgangen burde nok vært på toppen. Har vært noen joystick problemer også, men de er sjeldnere. Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Merk deg at jeg kun har fiklet med den i en halv time i en butikk. Fikk ikke hørt på lyden (pga ingen hodetelefoner). Men den skal vist være veldig bra. Men jeg syntes det er ganske vanskelig og bla rundt i sangene med den joysticken. Ellers virket det som en fin spiller. Lenke til kommentar
Vibeke S Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Jeg har hatt den i over et år, og går med den i veska/lomma. Funker fett fortsatt. Her om dagen gikk jeg til og med på rulleskøyter med den i lomma, og det var ikke noen problemer. Kan absolutt anbefale den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå