A_S Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Hei. Jeg har ett problem med dataen min og sjønner ikke hva det kommer av, så håper noen her kan det bedre enn meg. Skal prøve og forklare best mulig hva som sjer. Har aldri hatt dette problemet før, begynnte for noen uker siden så for 1 uke siden formaterte jeg dataen for tenkte det kunne være noe trojan eller spam. Men ble ikke bedre. Det som sjer er at hvis jeg ser på en filmsnutt som er i avi format eller mpg de fleste formater, så etter en stund mens jeg ser på filmsnutten så fryser maskinen helt. kan ikke gjøre noe, alt fryser. Eneste som hjelper da er en reset. Så prøver jeg og se i hendelseslisten og der er det ingen feilmeldinger og det syns jeg er rart. Nå idag kjøpte jeg meg ett webcamera av merke creative, kostet 1200 kr. Og hadde en videosamtale med en kompis og plutselig fryser dataen helt igjen. Har noen hvert bortig dette problemmet? For jeg sjønner ingenting. Setter stor pris på om noen kan svare meg:). Lenke til kommentar
Holmgang Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Har nesten samme problem selv. (Sjekk innlegg her) Hvilket skjermkort og hovedkort har du? Lenke til kommentar
A_S Skrevet 7. september 2006 Forfatter Del Skrevet 7. september 2006 (endret) Skjermkortet mitt er ett: powercolor radeon 9800 pro og hovedkortet er ett epox kort 754 socket. AMD sempron 3100, 1,5 GB ram. Jeg oppdaterte skjermkortet for 1 uke siden. Har hatt maskinen i 2 år og aldri hatt dette problemet før nå. Jeg har overklokket skjermkortet da, men det er vell ikke grunnen er det? Endret 7. september 2006 av A_S Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå