Gå til innhold

Nystartet bedrift. Hvem bedriftsabonement?

Anbefalte innlegg

Hei

Har akkurat startet min egen bedrift og lurte da på hvem bedriftsabonement jeg burde gå for?

Det må være gratis og ringe internt da det vil bli en del av dette + at det helst bør være rimlig og ringe andre også.

Så enkelt og greit hva er det mest lønnsomme abonementet for meg å velge?

PÅ forhånd takk for all hjelp.

mvh

Christer

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hvordan er de kontra tele2? Fikk et bra tilbud fra tele2 mener jeg selv. skulle få 10% på inntil 4 telefoner og noe avslag på eventuell regning.

noen som har erfaring med tele2?

6821576[/snapback]

Ville vurdert ownersbuy-bedrift, da får du maxrabatten til netcom og hvis flere bedrifter du har kontakt med også har ownersbuy gjennom netcom ringer du og dine ansatte gratis til de og :)

https://bedrift.owners.no/ob/default.pl?subartlistekat=8 Se nedover siden på prisene med rabatt, det er disse som er aktuelle for deg. Tviler sterkt på at andre operatører kan matche den prisen på f.eks basic om du ikke trenger subsidierte telefoner.

Lenke til kommentar
Hei

Har akkurat startet min egen bedrift og lurte da på hvem bedriftsabonement jeg burde gå for?

Det må være gratis og ringe internt da det vil bli en del av dette + at det helst bør være rimlig og ringe andre også.

mvh

Christer

6821490[/snapback]

Det spørs jo om det kun er "øre per minutt" som er viktig for deg. Det er sikkert noen som har presset prisene ned i bunn, men kan de levere noe annet? Var jeg deg ville jeg i hvertfall tatt kontakt med for eksempel Telehuset og Klart Svar. Da får du helt sikkert besøk av en bedriftskonsulent som kan veilede deg, gi deg priser og ikke minst tilby deg en funksjonalitet som ingen av disse småselskapene klarer. Se for eksempel for deg at du en gang mister telefonen din. Hvor viktig er det da for deg å kunne henvende deg til en forhandler å få hjelp til dette på stedet i forhold til å måtte vente i en uke på simkort i posten?

Og glem ikke totalløsningene som Telenor og NetCom kan gi deg. Proffnett og Trådløs Bedrift er definitivt noe du bør se nærmere på... Jeg hadde i hvertfal ikke gått for en avtale før jeg hadde sett nærmere på begge disse løsningene.

Lenke til kommentar
Hei

mvh

Christer

6821490[/snapback]

Det spørs jo om det kun er "øre per minutt" som er viktig for deg. Det er sikkert noen som har presset prisene ned i bunn, men kan de levere noe annet? Var jeg deg ville jeg i hvertfall tatt kontakt med for eksempel Telehuset og Klart Svar. Da får du helt sikkert besøk av en bedriftskonsulent som kan veilede deg, gi deg priser og ikke minst tilby deg en funksjonalitet som ingen av disse småselskapene klarer. Se for eksempel for deg at du en gang mister telefonen din. Hvor viktig er det da for deg å kunne henvende deg til en forhandler å få hjelp til dette på stedet i forhold til å måtte vente i en uke på simkort i posten?

Og glem ikke totalløsningene som Telenor og NetCom kan gi deg. Proffnett og Trådløs Bedrift er definitivt noe du bør se nærmere på... Jeg hadde i hvertfal ikke gått for en avtale før jeg hadde sett nærmere på begge disse løsningene.

6823829[/snapback]

Ownersbuy er akkurat det samme som netcom trådløs bedrift, de har en spesialavtale med netcom, de har maxrabattene til netcom på 22%, noe du normalt ikke får med mindre ditt firma ringer for mange millioner i året.

Lenke til kommentar

Ownersbuy er akkurat det samme som netcom trådløs bedrift, de har en spesialavtale med netcom, de har maxrabattene til netcom på 22%, noe du normalt ikke får med mindre ditt firma ringer for mange millioner i året.

6823941[/snapback]

Det er desverre feil. Ownersbuy tilbyr så vidt jeg kan se bare abo. Jeg ville ha kontaktet for eksempel Klart Svar og fått en bedriftsrådgiver til å gå igjennom med deg. Legg eventuellt frem prisene til ownersbuy. Tror vel neppe at en bedriftsrådgiver vil ha noe problem med å fikse samme priser for deg!

Lenke til kommentar

6823941[/snapback]

Det er desverre feil. Ownersbuy tilbyr så vidt jeg kan se bare abo. Jeg ville ha kontaktet for eksempel Klart Svar og fått en bedriftsrådgiver til å gå igjennom med deg. Legg eventuellt frem prisene til ownersbuy. Tror vel neppe at en bedriftsrådgiver vil ha noe problem med å fikse samme priser for deg!

6824143[/snapback]

Ta kontakt med netcom (ownersbuy har egen representant hos netcom) selv eller ownersbuy så får du bekreftet hva jeg sier om du ikke tror meg :) jeg tviler sterkt på at noen bedriftsrådgivere disker opp med den billigste løsningen har for en liten bedrift, jo mer og flere man ringer, jo større rabatt, små bedrifter får sjelden rabatter, men gjennom f.eks ownersbuy greier de det da alle i ownersbuy er medlem i den "samme" bedriften.

Lenke til kommentar
noen som har erfaringer med mobilskatten? er det sånn at selv om du på en måte er på jobb hele tiden så må du betale mobilskatt? eller kan man komme seg unna skatten på noen måte?

6824264[/snapback]

Det enkleste er å bare bruke mobilen i jobbsammenheng, vet ikke hva slags bedrift du har etablert, men ved behov kan du jo måtte bli nødt til å bruke tlf for å nå annsatte/samarbeidspartnere uteom arbeidstid og da kan du muligens unngå ekstra skatt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...