ekwathne Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Qpad Lowsense anbefales på det sterkeste! Fungerer på alle mus jeg har prøvd. Mvh Erling Lenke til kommentar
Blue--Sky Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Jeg spiller veldig mye... og har hatt 5L en god stund nå (bytta fra S&S), sammen med G5 og er veldig fornøyd. Du kommer ikke til og angre om du kjøper 5l hvertfall Lenke til kommentar
CannibalCorpse Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Kan kanskje bidra litt jeg og, har ikke prøvd noen av de andre musemattene som er nevnt i tråden, men min fUnc Surface 1030 sammen med mouse skatez og antifriksjonsmiddel går ypperlig sammen med min MX1000 laser mus. Veldig glatt, rene blankisen på en vinterdag:) Kanskje litt for glatt da det kan være vanskelig å holde musen i ro, men har ikke hatt noen problemer med det selv egentlig. Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 herigud, func surface 1030 er bedre en ALLE musematter uanz ka !. kjører g5 på den med en drøm.. 6897412[/snapback] func surface er faktisk den værste musematten jeg har prøvd noensinne. Lenke til kommentar
noctis Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 yepp ! func er en gamel klassiker, gamle 3.0 `en min + den var en drøm ! gleder meg til 3.0 kommer ut pA butikk hylla igjen ! Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 fUnc Surface er, som tidligare nemnt, svært god og anbefalast på det sterkaste. Har hatt den i tre år no. Lenke til kommentar
ecHo_pro Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Skal ha ny musematte og vil ha en nærmest perfekt en...Hva er den beste man får til en G5?? Helst under 250kr da. Har lest om at g5 ikke funker på icemat. Har prøvd det før, så oppdaterte jeg driveren til musen, så funke det.. Var litt herlig... Noen bedre?? Kjekt med en litt stor en i tillegg da... Takker for alle svar 6821476[/snapback] Da burde du kjøpe Steelpad 4D, den har to sider: den ene glatt og den andre "ikke" glatt Den koster ca. 200kr. Den anbefaler jeg på det sterkeste! edit-> Det følger med skli matte til å ha under den! Lenke til kommentar
Tatt av vinen Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 Stemmer for poll på denne. Steelpad 5L / Qpad|CT? Lenke til kommentar
Øyvind Skogseide Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 Kjøp Qpad CT en den er pro!!! En venn har den og G5 bare sklir bortover uten å røre på musa... den e UBER delilig å spela på! LØP OG KJØP! Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 Logitech G5 og Qpad CT er absolutt å anbefale. Beste musematten eg har hatt til no. Like glatt som steelpad sine men meir nøyaktig. Stilig design og den er stor. 4.5 mm versjonen kan bli noko slitt i kantene, likevel så har det ikkje noko å seie. Lenke til kommentar
tommy_89 Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 Logitech G5 og Corepad orginal Liker Icemat, men synes Icemat bråker for mye Derfor Corepad Lenke til kommentar
Steelz Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 79 spenn for hardplastmatte på Clas Ohlson. funker nice med min G5 Lenke til kommentar
eXa Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 har corepad eyepad. fungerer greit det... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå